اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

جمع‌آوری و حمل رایگان زباله‌های حجیم از اسفند ماه در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز و شروع خانه تکانی توسط شهروندان، تمامی زباله‌های حجیم به صورت رایگان جمع‌آوری و حمل می‌شود.

جمع‌آوری و حمل رایگان زباله‌های حجیم از اسفند ماه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مجتبی منتظری با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم از سوی این سازمان، از شهروندان خواست در ایام منتهی به نوروز، ضایعات خانگی و پسماندهای حجیم خود را در کنار مخازن زباله قرار ندهند.

منتظری با بیان اینکه طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم از اول اسفند ماه 92 اجرا می‌شود، عنوان کرد: این طرح با توجه به افزایش ضایعات و زباله‌های حجیم در ایام شب عید و برای جلوگیری از جمع شدن انبوه زباله و آسیب منظر شهری، در طول اسفند ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خودروهای ویژه‌ای برای جمع‌آوری پسماندهای حجیم پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این خودروها با تماس شهروندان در محل و آدرس‌های اعلام شده حاضر شده و زباله‌های حجیم را از درب منازل جمع آوری می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه شماری از شهروندان، کالاهای بدون استفاده و در عین حال حجیم خود را در روزهای پایانی سال و هنگام خانه تکانی شب عید به خارج از منازل و محیط زندگی انتقال می‌دهند و به این ترتیب، موجب نازیبایی سیمای شهر می‌شوند، مدیریت شهری با پیش‌بینی این تمهیدات، به طور ویژه این اقلام را جمع‌آوری و حمل می‌کند.

انتهای پیام/2667/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول