اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

مسئولان حضور مردم را ارج نهند

امام جمعه دانسفهان گفت: مسئولان باید حضور مردم را در حماسه 22 بهمن ماه ارج نهند.

مسئولان حضور مردم را ارج نهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مصلی نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی وحدت‌آفرین 22 بهمن ماه اظهار داشت: این حرکت بهترین نوع دیپلماسی خیابانی است که نماد مردمی بودن جمهوری اسلامی و تأکید بر اصل ولایت‌مداری است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در حال توطئه هستند، ابراز داشت: شکوه و عزم پایداری در 22 بهمن بسیار ستودنی و ارزشمند بود که نشان داد مردم هیچ گاه صحنه را ترک نکرده و همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

انصاری با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد، تصریح کرد: کشورهای غربی و آمریکایی با پناه دادن به این فرد مرتد عملا در پی مبارزه با حکم امام راحل و تلاش برای حمایت از توهین کنندگان به مقدسات اسلامی هستند.

امام جمعه شهر دانسفهان به سالروز شهادت حجت‌الاسلام محلاتی در سال 64 اشاره و بیان کرد: اقشار روحانیون به نسبت جمعیت حاضر خود در جبهه‌های نبرد بیشترین تعداد لاله سرخ شهید را به آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید حضور مردم را در حماسه 22 بهمن ماه ارج بنهند، خاطرنشان کرد: تأکید بر ولایت و اتحاد رمز ایستادگی ملت برابر تمام دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان تا به امروز بوده است.

انتهای پیام/77005/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول