اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاسارگاد:

ملت گزینه‌های روی میز آمریکا را دفن کرد

امام جمعه پاسارگاد گفت: ملت ما در روز 22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا را دفن کرد.

ملت گزینه‌های روی میز آمریکا را دفن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، حجت‌الاسلام علی طالبی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن امسال اظهار داشت: رهبران آمریکا با وجود اینکه ادعا می‌کنند جهان را می‌خواهند اداره کنند، خود به تعهدات و قانون‌های بین‌المللی پایبند نیستند.

امام جمعه پاسارگاد افزود: در حالی که توافقات هسته‌ای در حال انجام و محور آن نیز مشخص شده، آمریکایی‌ها در این مسیر بر خلاف تعهدات خود تحریم‌های جدیدی را وضع و از ادبیات بی‌ادبانه و توهین‌آمیز استفاده می‌کنند و بعد می‌گویند اگر آن چیزی که در جریان مذاکرات ما به دنبال آن هستیم عملی نشود تمام گزینه‌ها روی میز است.

طالبی نژاد ادامه داد: ملت ما در روز 22 بهمن ماه نه‌تنها گزینه روی میز آمریکا را به زیر میز بردند بلکه آنها را دفن کردند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها می‌دانند که اگر روزی بخواهند حماقت و گزینه روی میز خود را اجرایی کنند چه عاقبتی در انتظار خواهند داشت.

خطیب نماز جمعه پاسارگاد ابراز داشت: این کشور و ملت از آن‌چنان اقتداری برخوردار است که رزمندگان و نیروهای مسلح ما استقبال می‌کنند از این که آمریکا گزینه روی میز خود را عملی کند.

طالبی نژاد خاطرنشان کرد: غربی‌ها در زمان خاصی سلمان رشدی که یک انسان نادان بود را علم کردند و او به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) جسارت‌هایی کرد و در جهان اسلام آن کسی که بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری و با شجاعت حکم قتل این ملعون را صادر کرد امام راحل بود و فرمود که هرکسی که در این راه کشته شود به شهادت می‌رسد.

امام جمعه پاسارگاد نقش روحانیت را در پیروزی انقلاب پررنگ دانست و تصریح کرد: روزهای پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم، هرچند که حماسه سیاسی را با حضور در انتخابات و روز 22 بهمن به خوبی اجر ا کردیم اما در زمینه حماسه اقتصادی یک روزه و در یک مدت کوتاه نمی‌توان آن را عملی کرد و باید تلاش کنیم که تمام وابستگی‌ها را از خارج کشور قطع کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد تحریم‌ها هیچ‌گاه مشکل‌ساز نخواهد شد.

انتهای پیام/2448/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول