اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه البرز:

انقلاب اسلامی شرافت و غرور ملی را به مردم بازگرداند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شرافت و غرور ملی را به مردم این کشور بازگرداند.

انقلاب اسلامی شرافت و غرور ملی را به مردم بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز داوود بهرامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه الوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شرافت و غرور ملی را به مردم کشور بازگرداند.

بهرامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر از حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایت مدار مردم شهر الوند در راهپیمایی 22 بهمن امسال و تجدید میثاق دوباره با رهبری انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد.

وی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) با چه زحمات و مشقتی پرچم اسلام که بر روی زمین مانده بود را با کمک و عنایت ائمه معصومان برافراشت.

این مسئول تاکید کرد: دشمنان ما در اوایل انقلاب اسلامی فکر نمی‌کردند که امام خمینی (ره) بتواند این انقلاب را به نتیجه برساند و انتظار داشتند در همان اوایل انقلاب با توطئه ها و دسیسه‌ها انقلاب اسلامی از بین برود.

وی ادامه داد: بنابر این یقین داشته باشید خداوند متعال پشتیبان انقلاب اسلامی ایران  مردم و به خصوص رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز گفت: اسلامی که حاکم آن پیامبر عظیم‌ الشأن و ائمه معصومین باشند تفاوت بسیار زیادی دارد با اسلامی که حاکمان آن معاویه و یزیدیان هستند.

وی ادامه داد: در گذشته این کشور فقط در ظواهر اسلامی بوده است ولی با پیروزی انقلاب اسلامی دین خدا در باطن مردم به وجود آمد و پایه‌های حکومت اسلامی تشکیل شد.

بهرامی تصریح کرد: حضور روحانیت معظم چه در قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است و ما هرکجا از حضور روحانیت معظم محروم بوده‌ایم دقیقا از همان نقطه آسیب دیده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار نداشتیم که از مرزهای خود محافظت کنیم ولی شهدا و رزمندگان با قدرت ایمان و ولایت‌مداری خود توانستند از تمامی منافع دنیوی و اخروی ما محافظت کنند.

انتهای پیام/77008/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول