اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتصاب‌ مسئولان شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند.

مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم فهیم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم، پیام‌های متعددی داشت.

وی اذعان کرد: بزرگترین پیام آن این بود که دنیا به ویژه دولتمردان گستاخ هتاک و بی‌ادب آمریکا بدانند ملت ما در صحنه است.

امام جمعه خرم‌دره افزود: پیام راهپیمایی 22 بهمن این بود که ما از تهدید ارعاب و گزینه نظامی هراسی نداریم، ما پشت سر ولایت ایستاده‌ایم و ذره‌ای از اصول و آرمان‌های انقلابی و الهی خود کم و کوتاه نمی‌آییم.

این مسئول در ادامه با گرامیداشت صدور حکم تاریخی امام عزیز مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی مرتد گفت: امروز هم این فتوای تاریخی امام (ره) به قوت خود باقی است و بر هر زن و مرد مسلمان واجب است در صورت امکان این حکم را اجرا کند و لحظه‌ای از آن غفلت نکند.

نورپور در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه به روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت تشیع در طول تاریخ همواره مدافع اسلام و حامی عزت استقلال و کرامت مردم بوده و هستند.

وی ادامه داد: روحانیت با بیان قلم و تلاش خویش اسلام را زنده نگه داشته و در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت خویش بیشترین شهدا را تقدیم اسلام کرده است.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: فقط در هشت سال جنگ تحمیلی 4 هزار و 363 شهید تقدیم کرده و امروز هم پشتیبان اصلی نظام و حامی مردم روحانیت مخلص بی‌ادعا و در خط امام و رهبری است.

این مسئول در ادامه ضمن تذکر به دولتمردان محترم در مورد انتصابات یادآور شد: در نظام اسلامی باید در انتصابات ملاک و معیار انتخاب مسئولان شایسته‌سالاری باشد، نه فقط مسائل باندی و جناحی، نیروی شایسته، کسی است که از ایمان عمل صالح التزام عملی به اسلام و نظام و ولایت فقیه خوشنام بودن برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه مع‌الاسف گاه مشاهده می‌شود که هیچ اعتنایی به مساله شایسته‌سالاری نمی‌شود که بزرگ‌ترین آسیب و آفت است، تصریح کرد: مردم از دولت و شخص رئیس‌جمهور محترم انتظار دارند در انتخاب مسئولان به ویژه ادارات فرهنگی و تاثیرگذار به شعار اعتدال عمل شود. از نیروهای معتدل و میانه‌رو و کارآمد استفاده شود، نه افراد تند و سیاسی و جناحی، مردم مشکلات متعددی از جمله مشکل معیشتی دارند، مسئولان با میدان دادن به کسانی که مشکل‌آفرین‌ هستند، مشکلات مردم را چند برابر نکنند.

انتهای پیام/2308/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول