اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاچای:

مسئولان پیگیر رفع بیکاری جامعه باشند

امام جمعه کلاچای گفت: مسئولان برای برطرف شدن بیکاری جوانان و مهار تورم جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

مسئولان پیگیر رفع بیکاری جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی امروز در نماز جمعه این شهر حفظ آرمان‌های شهدای انقلاب و امام راحل را از مهم‌ترین وظایف نسل امروز دانست.

وی اظهار کرد: اقتدار، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری خانواده‌های آنها است.

خطیب جمعه کلاچای حضور پرشور و با صلابت مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن امسال را تجدید بیعت ملت با نظام و رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: مردم با حضور آگاهانه و بصیرت خود در این روز به دشمنان اعلام کردند که همچنان پای ارزش‌های انقلاب و امام راحل ایستاده‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در روز 22 بهمن، حماسه سیاسی را به معنای واقعی کلمه اثبات کردند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در 22 بهمن حماسه سیاسی 24 خرداد کشور را تکمیل کرد.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور و با بصیرت مردم وظیفه مسئولان را برای خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر کرد، متذکر شد: مسئولان برای برطرف شدن بیکاری جوانان و مهار تورم جامعه تلاش پیگیرتری داشته باشند.

احمدی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را در معادلات سیاسی تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: سیاست ایران در صحنه بین‌المللی نفی دخالت‌های بیگانگان و نفی استفاده از اهرم زور و تهدید است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در 22 بهمن اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت، گفت: انسانیت، شرف، عزت، جوانمردی، مبارزه با تهدید و زور از مواردی است که ملت ایران با حضور در 22 بهمن به جهانیان نشان دادند.

خطیب جمعه کلاچای نکبت، عجز و ناتوانی را مربوط به دنیای استکبار خواند و خاطرنشان کرد: مواردی مانند شرارت جنگ‌افروزی، زیرپاگذاشتن حقوق بشر در دنیای استکبار به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به بحران برف سنگین و بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شهرهای آسیب دیده یادآور شد: امیدواریم مسئولان با جدیت برای برطرف شدن مشکلات و جبران خسارت‌های وارد شده به مردم و کشاورزان گام بردارند. 

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول