اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دی ماه امسال

حامیان خیراندیش 2 میلیارد ریال به ایتام طارمی کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از کمک 2 میلیارد ریالی حامیان خیر به ایتام طارمی تا پایان دی ماه سال‌جاری خبر داد.

حامیان خیراندیش 2 میلیارد ریال به ایتام طارمی کمک کردند

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حسنه اجرایی توسط کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف ارائه خدمات بهتر به ایتام اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب طرح اکرام ایتام از مشارکت خیرین و حامیان برای حمایت از ایتام استفاده می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح اکرام در حال حاضر 874 حامی با این نهاد همکاری دارند، تصریح کرد: تعداد ایتام زیرپوشش کمیته امداد طارم نیز 184 نفر است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان دی امسال حامیان خیر 2 میلیارد و 455 میلیون ریال به صورت نقدی و 35 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به ایتام کمک کردند، اضافه کرد: در مجموع امسال قریب به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و در شهرستان طارم جمع‌آوری شده است.

صفری در ادامه به اجرای طرح مفتا‌ح‌الجنه در راستای بازدید از خانواده‌های مددجو اشاره و اذعان داشت: این طرح با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیرین اجرایی می‌شود.

وی متذکر شد: رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی مسئولان و خیران با فقرا و تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده‌های محروم به ویژه فرزندان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول