اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

وحدت ملت ایران گزینه‌های دشمنان را ناکارآمد کرده است

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: وحدت ملت ایران گزینه‌های دشمنان را ناکارآمد کرده است.

وحدت ملت ایران گزینه‌های دشمنان را ناکارآمد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: دشمنان همیشه از اتحاد و وحدت ملت ابران در هراس بودند لذا با ترفندهای مختلف در نظر دارند تا این اتحاد و همدلی را در بین ملت ایران دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: اما ملت آگاه و بابصیرت ایران هر بار با اتحاد بیشتر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنان را رسوا کرده‌اند.

امام جمعه ساوجبلاغ، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه همین وحدت در بین ملت دانست و متذکر شد: هرچند دشمنان تلاش‌های بسیاری را برای ضربه زدن به برگزاری این راهپیمایی کردند اما هوشیاری ملت ایران این بار نیز دشمنان را وادار به پذیرش شکست بزرگی کرد.

ناطقی با بیان اینکه ملت ایران همواره طی 35 سال گذشته حامی بسیار خوبی برای این نظام بوده‌اند، اضافه کرد: هیچ قدرتی قادر به مقابله در برابر اراده پولادین ملت ایران نخواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: تا زمانی که مردم حامی ولایت باشند و به دستورات ایشان عمل کنند، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان کارساز نخواهد بود و به خودشان باز می‌گردد.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول