اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان و سایر اقشار جامعه

«فرش خاکی» در هرمز رونمایی شد

طرح محیطی نقاشی با خاک‌های رنگی که طراحان و مجریانش آن را فرش خاکی می‌خوانند، در ساحل جزیره هرمز مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفت.

«فرش خاکی» در هرمز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جزیره هرمز واقع در آبهای جنوبی شهر بندرعباس یکی از مناطق مورد نظر زمین شناسان و هنرمندان محیطی، فعالان محیط زیستی و گردشگران است.

دلیل جذابیت هرمز، به دلیل برخورداری از خاک‌های رنگی است که این ظرفیت سالانه هزاران گردشگر را به این جزیره تاریخی می‌کشاند.

این فرش خاکی به مساحت یک هزار و 600 متر مربع و با استفاده از خاک‌های رنگی جزیره هرمز توسط هنرمندان هنر محیطی هرمزگان طراحی شده است.

فرش خاکی جزیره هرمز برای پنجمین بار طراحی و گفته شده که پیگیری‌ها و اقداماتی برای ثبت این فرش خاکی در کتاب رکوردهای گینس در حال انجام است.

علاوه بر این؛ پنج طرح که تاکنون در سال‌های اخیر توسط هنرمندان هرمزگانی در ساحل هرمز اجرایی شده است، سازمان‌ها و ارگان‌هایی دیگر نیز همواره در این سال‌ها اقدام به اجرای چنین طرح‌هایی کرده‌اند.

انتهای پیام/88001/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول