اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابرکوه:

تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار وارد مذاکره شود

خطیب جمعه ابرکوه گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با پشتوانه ملتی که گزینه‌های خود را در 22 بهمن و در حضور جهانیان بر روی میز گذاشت در مذاکرات آتی با اقتدار هرچه بیشتر وارد مذاکره شود.

تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار وارد مذاکره شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه، اظهار داشت: با مواضعی که ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از خود نشان داد، انتظار داریم که تیم مذاکره کننده ایرانی با گروه 1+5 با اقتدار هر چه تمام‌تر مذاکره کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور پرصلابت مردم در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: 22 بهمن نشان داد که گزینه روی میز ایران، اراده پولادین ملت است که پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌سرایی‌ها و توهین‌های گستاخانه آمریکایی‌ها داد تا ناچار شوند با این ملت از موضع تکریم وارد شوند.

حسینی با اشاره به ادعاهای حقوق بشری آمریکا اظهار داشت: آنان اگر راست می‌گویند، گذشته سیاه و سرشار از خباثت و جنایت خود را ترمیم یا جبران کنند و کیست که نداند موج ترورها طی سال‌های اخیر در کشورهای مختلف اسلامی با حمایت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا صورت گرفته است؟

وی افزود: کیست که نداند مرتجع‌ترین حکومت‌ها و حکومت‌های کودتایی و تحمیلی و خودکامگان عرب با حمایت آمریکا زنده‌اند و کیست که نداند آمریکا و اسرائیل پر شمارترین ترین سلاح‌های مرگبار را به کشورهای مختلف اسلامی می‌فرستند، تروریست می‌پرورانند، غیر نظامیان بیگناه را با عملیات انتحاری به خاک و خون می‌کشند و موج خشونت فرقه‌ای در جهان اسلام به راه می‌اندازند؟

حسینی ادامه داد: همین آمریکایی‌ها اکنون ماسک حقوق بشر به صورت می‌زنند و پتک حقوق بشر را بر سر کشورها و ملت‌های مستقل می‌زنند یا آنان را حامی تروریست می‌خوانند و حیله گرانه و مزدورانه عوام فریبی می‌کنند، اما سخن ما  سخن امام راحل است که ام‌الفساد قرن، آمریکاست.

انتهای پیام/2464/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول