اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

استکبار جهانی بعد از 35 سال ملت ایران را نشناخته است

امام جمعه بردسکن گفت: آمریکا و استکبار جهانی از لحاظ فهم دارای پائین‌ترین شعور هستند و هنوز پس از 35 سال ملت ایران را نشناخته‌اند.

استکبار جهانی بعد از 35 سال ملت ایران را نشناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و گزینه‌های پوشالی آنان جواب محکم داد و آنان را سر جای خود نشاند.

وی با اعلام اینکه اسلام مکتب منطق است و زور را نمی‌پذیرد، گفت: درصورت اتحاد کشورهای اسلامی، دهان همه دشمنان اسلام در سرتاسر جهان به خاک مالیده می‌شود.

امینی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بردسکن، به سالروز پیام و حکم تاریخی امام(ره) در خصوص سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و بیان داشت: چراغ اسلام در همه ادوار روشن بوده و امروز به برکت اسلام، بیداری اسلامی روز به روز در دنیا رو به رشد بوده و ترس دشمنان هم از بیداری در کشورهای مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت 40 نفر از پاسداران و نیروهای قضایی کشورمان که در راس آنان، به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام فضل‌الله محلاتی بود، گفت: امام(ره) در مورد شهید محلاتی فرمودند که شهید محلاتی مثل یک بازو برای اسلام بودند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول