اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک قزوین مطرح کرد

استیفای جایگاه واقعی مهندسان برق با تکیه بر افتخارات ملی

رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک قزوین گفت: برای استیفای جایگاه واقعی مهندسان برق با تکیه بر افتخارات ملی و کهن این صنعت تلاش می‌شود.

استیفای جایگاه واقعی مهندسان برق با تکیه بر افتخارات ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا کیانمهر در چهارمین مراسم بزرگداشت روز مهندسی برق که بعد از ظهر امروز از سوی انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان به منظور تقدیر از معلمان پیشکسوت ریاضی و فیزیک قزوین در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، اظهار داشت: آرمان پیش روی انجمن صنفی استیفای جایگاه واقعی مهندسان برق با تکیه بر افتخارات ملی و کهن این صنعت است.

وی افزود: این هدف با همراهی و همیاری تمام مهندسان برق میسر می‌شود و در همین راستا همواره جلسات هم اندیشی اعضای انجمن در دستور کار قرار داشته است.

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین کوشش در راستای ارتقای دانش اعضا را از اهداف این انجمن عنوان کرد و ادامه داد: به منظور آشنایی دانش آموختگان با صنایع مختلف بازدیدهایی در ایام مختلف از واحدهای صنعتی برای آنان در نظر گرفته می‌شود؛ ضمن اینکه این انجمن به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی نظیر نرم افزارهای کاربردی توجه دارد.

کیانمهر با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی آمادگی برای شرکت در آزمون نظام مهندسی و تدوین دو کتاب در این زمینه تصریح کرد: بررسی همایش‌هایی نظیر معماری و نور و همچنین انرژی‌های تجدیدپذیر در سال گذشته از دیگر فعالیت‌های انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک به شمار می‌رود.

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین خاطرنشان کرد: این انجمن در عین استقلال کاری، تعامل سازنده و موثری با دیگر تشکل‌های مهندسی و سازمان‌های دولتی استان مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت انتقال نیروی برق، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و همچنین اتاق بازرگانی استان قزوین دارد.

محمدرضا محمدزاده، سید محمدرضا قافله باشی، حسام‌الدین وحدت، محمد اسلامی‌نژاد، سیدرضا میری، فاطمه اطلس‌باف، علی فتوحی، سید محمدکاظم نائینی، محمد کبیری، سیروس رکوتا و رضا فرخی از پیشکسوتانی بودند که در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفتند و یاد مرحوم قاسم قبادیها نیز گرامی داشته شد.

گفتنی است، در چهارمین مراسم بزرگداشت روز مهندسی برق جمعی از مهندسان برق و الکترونیک استان و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان‌های البرز، تهران، گلستان، خراسان رضوی و قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول