اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دشمن استمرار انقلاب اسلامی را نمی‏خواهد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: غربی‏ها در برهه کنونی تلاش دارند تا انقلاب منزوی شود زیرا دشمن استمرار انقلاب اسلامی را نمی‏خواهد.

دشمن استمرار انقلاب اسلامی را نمی‏خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ سیاسی که با حضور 250 نفر در شاهرود برگزار شد، با اشاره به موضوع هسته‏ای کشورمان بیان کرد: غربی‏ها در بخش هسته‏ای با فشارهایی که وارد می‏کنند، تلاش دارند تا دانشمندان هسته‏ای ما را یا فسیل کنند یا اینکه به خارج مهاجرت دهند و ما از آنها استفاده نکنیم.

وی با تأکید بر استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن این استمرار را نمی‏خواهد؛ برای همین از ابتدا ما را در فشارهای مختلف قرار داد و جنگ هشت ساله را تحمیل کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: صدام با برنامه‏ریزی دقیق به ما حمله کرد و پیش‏بینی او برای فتح یک هفته‏ای ایران با توجه به امکانات ما و خودش امری ممکن بود؛ چرا که او همه چیز داشت و ما هیچ نداشتیم.

وی تصریح کرد: دشمن محاسبه نیروی انسانی، اسلامی و ایرانی ما که تازه راه افتاده و تبلور کرده بود را انجام نداده بود؛ برای همین هشت سال تلاش کرد و آخر هم شکسته خورد و مغموم بازگشت.

مطهری با بیان اینکه تا در علوم انسانی پیشرفت نکنیم موفق نمی‏شویم، گفت: امروز در تمام علوم پیشرفت کرده‏ایم؛ چرا که اتکا به داخل داشته‏ایم و بومی‏سازی علوم را انجام داده‏‏ایم، اما در علوم انسانی جز در یکی دو رشته در مابقی رشته‏ها وابسته به غرب هستیم و تا اینگونه باشد، مدیریت کشور اصلاح نخواهد شد.

وی افزود: علوم انسانی ما بومی نیست و برگرفته از اندیشه‏های غربی بوده و این به خاطر آن است که دشمن تلاش می‏کند، منافع خود را تأمین و کشورها را محتاج به خود کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با قدرت ملی خود، دشمن را ناکام بگذاریم و این نیاز به تلاش و دقت در کارها دارد و برنامه‏ریزی دقیق می‏خواهد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول