اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

جاده گهرباران باید تعریض شود

فرماندار میاندرود گفت: جاده گهرباران باید تعریض شود.

جاده گهرباران باید تعریض شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان با بیان اینکه پویایی و زندگی هر حکومت از مشارکت مردم آن کشور نشات می‎گیرد، اظهار داشت: حکومت‌ها هر چقدر هم که مقتدر باشند یا از مدرن‌ترین تسلیحات استفاده کنند اما اگر پشتوانه مردم را نداشته باشند به مشکل اساسی بر می‎خورند.

فرماندار میاندرود افزود: رژیم استبدادی سابق نیز با وجود داشتن قدرت نظامی نتوانست در برابر ایستادگی مردم به رهبری امام خمینی بایستد.

وی به مدیریت دینی و شخصیت الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مدیریت ایشان مبتنی بر حضور و مشارکت مردم بود و هرکاری که قرار بود انجام شود با مشورت و رای‎گیری از مردم انجام می‎شد.

قادری با تاکید بر نمایش اوج وحدت و اقتدار مردم ایران در روز 22 بهمن ماه تصریح کرد: دشمنان بدانند مشی انقلاب اسلامی همان اندیشه‌های امام راحل است.

این مسئول با اشاره به حضور چشمگیر مردم در 22 بهمن و انتخابات 24 خرداد افزود: مردم در این روز دولت تدبیر و امید را در قالب اعتدال و عقلانیت انتخاب کردند تا نشاط و رونق کسب و کار را به کشور بیاورند.

قادری با بیان اینکه در هفته‌های گذشته به همه نقاط این شهرستان سر زده‌ام افزود: در هر جای این شهرستان که می‌روم مشکل وجود دارد و این مشکلات با حمایت مردم و تلاش مسئولان قابل حل است.

فرماندار میاندرود در این مورد به باریک و خطرناک بودن جاده گهرباران و بازدید اخیر معاون عمرانی استاندار مازندران از آن اشاره کرد و تاکید کرد: این جاده باید تعریض شود.

 قادری در پایان اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامشخص اعتبارات سال آینده به مردم هیچ قولی نمی‌دهم و باید بدون اغراض سیاسی و فردی مشکلات فراوان شهرستان را رفع و زندگی مردم را آسان کنیم.

انتهای پیام/86021/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول