اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

بازی‏های رایانه‏ای‌ غربی فرهنگ اسلامی را ویران‌کننده معرفی می‏کنند

جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمنان اسلام و انقلاب امروز در بازی‏های رایانه‏ای فرهنگ اسلامی را ویران کننده معرفی می‏کنند و باید مراقب این خطر بود.

بازی‏های رایانه‏ای‌ غربی فرهنگ اسلامی را ویران‌کننده معرفی می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین یارمحمدی ظهر امروز در آیینی که با حضور بیش از 200 نفر از دانش‏آموزان در سالن اجتماعات تالار ذوب‏آهن شاهرود برگزار شد، با اشاره به زمینه‏های جنگ فرهنگی دشمن بیان کرد: دشمن با ایجاد موج احساسی و عملیات روانی در افکار عمومی جامعه، پراکنده کردن تردید و شبهه‏افکنی، ایجاد شایعه و اغتشاش و درگیری خیابانی سعی در زمینه‏سازی جنگ نرم می‏کند.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود افزود: قلب و ذهن آحاد جامعه به خصوص تأثیرگذاران و نخبگان عوارض حساس جنگ نرم هستند که باید بسیار مراقب بود که مورد حمله و تهاجم قرار نگیرد.

وی راه‏های مقابله با این جنگ را هم برشمرد و اظهار کرد: معرفت، اعتمادسازی، رفع شبهه، اقناع‏سازی، تقویت روحیه ملی، ایجاد نشاط و امیدواری به آینده از راه‏های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

یارمحمدی با تأکید بر مراقبت از خود و دیگران برابر این جنگ گفت: دشمن با استفاده از اینترنت، ماهواره، بازی‏های رایانه‏ای، فیلم و سریال و برنامه‏های کارتونی و انیمیشن، موادمخدر و فرقه‏های نوظهور تلاش می‏کند ما را در این جنگ نابرابر مغلوب کند.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تعدادی از بازی‏های رایانه‏ای اظهار کرد: در این بازی‏های رایانه‏ای، دشمن تلاش دارد اسلام و فرهنگ اسلامی را ظالم، زورگو، مستبد، استعمارگر و ویران کننده معرفی کند و خود را قدرت برتر و منجی نشان دهد.

یارمحمدی با بیان اینکه باید مراقب خود باشیم، خطاب به حاضران گفت: شما دانش‏آموزان باید مراقب تهاجم دشمنان باشید و با بصیرت و معرفت‏افزایی تلاش کنید تا در دام دشمن گرفتار نشوید.

انتهای پیام/74007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول