اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی خواستار شد

تسریع در تعیین شهردار خاکعلی از سوی مسئولان

امام جمعه شهر خاکعلی، تسریع در تعیین شهردار خاکعلی را از سوی مسئولان استان قزوین خواستار شد.

تسریع در تعیین شهردار خاکعلی از سوی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی اکبری ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر خاکعلی در مسجد چهارده معصوم این شهر، اظهار داشت: از مسئولان استان قزوین در خواست می‌شود در انتخاب و تعیین هر چه سریع‌تر شهردار خاکعلی با رعایت اصول شایستگی اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم ایران و به ویژه مردم بخش بشاریات در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که 75 میلیون نفر گزینه روی میز دارند که از ایمان و توکل به خدای متعال نشأت گرفته است.

خطیب جمعه شهر خاکعلی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که به اصول و آرمان‌های انقلاب، امام راحل، ولایت فقیه و شهدا پای‌بند بوده و هیچ گاه از دفاع خود علیه نظام و ولایت دست بر نمی‌دارند.

*تقوا انسان را در مدار بندگی قرار می‌دهد

اکبری در بخش دیگری از خطبه‌ها با تأکید بر رعایت تقوای الهی توسط خود و نمازگزاران، خاطرنشان کرد: تقوا همواره انسان را در مدار بندگی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: برای تحقق سبک زندگی اسلامی، افراد جامعه باید اهل خیر و نیکی باشند چراکه از اصول اساسی و ریشه ثابت در تحقق سبک زندگی اسلامی است و امام علی (ع)، اهل خیر بودن را از اوصاف پرهیزکاران ذکر می‌کند.

امام جمعه شهر خاکعلی اضافه کرد: اعمال شر در نقطه مقابل اعمال خیر قرار دارند که منشأ همه مفاسد گوناگون در جامعه است که افراد جامعه باید از این مقوله بپرهیزند.

اکبری اذعان داشت: جهاد در راه خدا، روزه، توبه از گناهان و اقامه نماز شب از مصادیق خیر است که در قرآن کریم به آن اشاره و تاکید شده است.

لازم به ذکر است، داوود موسی‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری خاکعلی سکان شهرداری این شهر را در 13 تیرماه امسال بر عهده گرفت.

موسی‌زاده سرپرست جدید شهرداری خاکعلی و پنجمین شهردار این شهر 16 سال سابقه کار در شهرداری دارد و زمانی هم سرپرست شهرداری شال بوده است.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول