اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

تحریم‏ها هیچ‌گاه عامل حضور ایران در مذاکرات نبوده است

امام جمعه موقت سمنان گفت: تحریم‏های همه‏جانبه غربی‏ها عامل حضور ایران در مذاکرات ژنو نبود و مردم این را در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند.

تحریم‏ها هیچ‌گاه عامل حضور ایران در مذاکرات نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام سید جلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی این شهر برگزار شد، به پیام‏های بزرگ راهپیمایی 22 بهمن برای غربی‏ها و معاندان نظام اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: در حالی که برخی مقامات آمریکایی و اروپایی مدعی شده بودند که حضور ایران در مذاکرات ژنو و نشستن پشت میز گفت‏وگو با کشورهای عضو 1+5 ناشی از فشار تحریم‏ها بوده است، مردم به خوبی این ادعا را در راهپیمایی 22 بهمن رد کردند.

نرمش قهرمانانه در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی معنا شد

امام جمعه موقت سمنان افزود: حضور مردم با شعور، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال بهترین تفسیر از نرمش قهرمانانه‏ای بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بدان اشاره فرمودند.

احمدپناهی بیان داشت: حضور کم‏نظیر مردم بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال جای بسی خوشحالی و البته قدردانی دارد و باید از آحاد ملت در این خصوص تشکر کرد.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام‏های متعددی برای دشمنان اسلام و انقلاب داشت و بار دیگر آنها منکوب و مقهور خود ساخت.

امام جمعه موقت سمنان افزود: مردم عزیز و با درایت ایران اسلامی با حضور گسترده و انقلابی خود در این راهپیمایی که در سراسر کشورمان برگزار شد، بار دیگر نشان دادند که هم‏چنان پشتیبان نظام، انقلاب اسلامی و آرمان‏های امام و شهدا هستند.

ادعاهای این روزهای غربی‏ها بی‏اساس است

این مسئول همچنین با نادرست خواندن ادعاهای این روزهای غربی‏ها مبنی بر اینکه حضور ایران در مذاکرات 1+5 ناشی از فشارهای غربی و اثرات تحریم‏ها بوده، این امر را خیالی باطل و ادعایی واهی خواند.

احمدپناهی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در میدان مبارزه حاضر هستند و ترسی از قدرت‏های شرق و غرب ندارند، گفت: ادعاهای بی‏اساسی این روزها مطرح می‏شود که مردم خودشان پاسخ خوبی به آنها دادند.

وی اذعان داشت: حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بهترین تفسیر از نرمش قهرمانانه و جالب توجه‏ترین پاسخی بود که به دشمنان اسلام و انقلاب داده شد.

امام جمعه موقت سمنان پشتیبانی و حمایت از نظام اسلامی، تیم مذاکره‏ کننده ایرانی و دولت‏مردان کشورمان را در راهپیمایی امسال متجلی توصیف کرد.

انتهای پیام/2249/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول