اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

عملکرد مسئولان مریوان در بخش‌های عمرانی قابل قبول نیست

امام جمعه مریوان گفت: عملکرد مسئولان در زمینه ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در این شهرستان قابل قبول نیست.

عملکرد مسئولان مریوان در بخش‌های عمرانی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مریوان با اشاره به پروژه‌های زیرساختی به زمین مانده در این شهرستان اظهار داشت: عملکرد مسئولان در زمینه ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در مریوان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت جاده مریوان سقز از سال 75 آغاز شده است، گفت: متاسفانه تاکنون اقدام مثبتی در راستای اتمام و بهره‌برداری این طرح به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم صورت نگرفته است.

به گفته وی، باگذشت سال‌ها از آغاز طرح و صرف اعتبارات این مشکل همچنان حل نشده و جاده مریوان سقز غیرقابل استفاده است.

وی احداث پروژه جاده مریوان ـ سنندج را از دیگر نیازهای مریوان عنوان کرد و گفت: برای جاده مرز رسمی باشماق که با عبور ماشین‌های سنگین حامل بار ترانزیتی برای مردم این شهرستان مشکلات بسیاری را به وجود آورده است، باید فکری اساسی شود.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز از دروغ‌گفتن به عنوان یک گناه کبیره نام برد و افزود: یک فرد مسلمان نباید هیچ‌گاه خود را در دام گناهان بیندازد.

امام جمعه مریوان افزود: توبه از گناهان و تلاش در راستای جبران اشتباهات از ویژگی‌های یک مسلمان واقعی است.

ماموستا شیرزادی همچنین با انتقاد از عملکرد مسئولان در اهدای سبدهای کالایی اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تنها چند شعبه اهداء این سبدها در شهرستان مریوان وجود دارد و همین امر موجب بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص تنها 15 شعبه توزیع به شهرستانی همچون مریوان غیرکارشناسانه بوده است، گفت: افزایش شعبات توزیع سبد کالا مانع از ازدحام مردم و صف‌های طولانی می‌شود.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: مسئولان در این راستا وعده‌هایی داده‌اند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد تحقق وعده مسئولان در راستای افزایش تعداد شعبات توزیع سبد کالا در مریوان باشیم.

انتهای پیام/79017/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول