اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت سراوان:

ظرفیت‌های کشاورزی و مرزی سراوان بیش از پیش رونق یابد

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی و مرزی در سراوان باید بیش از پیش رونق گیرد تا بتوانیم در ایجاد رضایت‌مندی مردم و حماسه اقتصادی موفق باشیم.

ظرفیت‌های کشاورزی و مرزی سراوان بیش از پیش رونق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، مولوی عبدالصمد ساداتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد نور سراوان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه تاریخی بود که این حماسه سیاسی در اکثر شهرها و بخش‌ها با استقبال و حضور عظیم و اکثریت مردم انقلابی همراه بود.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: مردم ایران اسلامی با این حضور استثنایی خود به نظام اسلامی و قانون اساسی آن صحه گذاشتند و آنانی که دم از برگزاری رفراندوم می‌زنند بدانند که این حضور کم نظیر یک رفراندوم عظیم بود.

این مسئول گفت: همان دولت‌های استکباری که در پشت پرده چه کارهایی علیه ملت‌ها می‌کنند به این حضور عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن غبطه می‌خورند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: استکبار جهانی بعد از دیدن این اجتماع‌های عظیم مردم ایران پاسخ خود را گرفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از این حضور حماسی مردم ایران و شهرستان سراوان یادآور شد: اکنون یک حجت برای دشمنان و یک حجت برای مسئولان کشورمان تمام شد و حجت تمام شده برای دشمنان این است که اگر بخواهند به حرکت‌های غیرواقعی خود علیه این نظام و این ملت ادامه دهند دیگر باید گفت که این نوعی جنون و حتی فوق جنون آنان را می‌رساند.

ساداتی خاطرنشان کرد: همان طور که مردم حماسه سیاسی در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن خلق کردند باید دولت تدبیر و امید و مسئولان نیز برای این ملت که در دنیا دارای عزت هستند کار و خدمت کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ظرفیت‌های کشاورزی و مرزی در شهرستان سراوان باید بیش از پیش رونق گیرد تا بتوانیم در ایجاد رضایت‌مندی مردم و حماسه اقتصادی نیز موفق باشیم.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول