اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

مسئولان قزوین وحدت داشته باشند / مشکلات در بین مردم مطرح نشود

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان قزوین باید سعی کنند که در این شرایط خاص و به خصوص در این ایام، وحدت خود را حفظ کنند و انتقادات خود را هم دلسوزانه و منصفانه مطرح کنند.

مسئولان قزوین وحدت داشته باشند / مشکلات در بین مردم مطرح نشود

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص اتفاقات و اظهارات اخیر امام جمعه موقت و نیز استاندار قزوین اظهار داشت: باید سعی کنیم که اتحاد استان حفظ شود و برخی از مشکلات اگر در جلسات و در بین خود مسئولان برطرف بشود بهتر از آن است که به میان مردم کشیده شود.

وی ادامه داد: در بحث سبد کالا خود آقای روحانی هم عذرخواهی کردند و در مجلس هم دوستان تذکراتی دادند، در کارهای اجرایی ما همیشه دیده‌ایم که مشکلات وجود دارد و همه مجموعه‌ها باید دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور و استان برطرف شود.

این نماینده مجلس افزود: مسئولان قزوینی باید سعی کنند که در این شرایط خاص و به خصوص در این ایام وحدت خود را حفظ کنند و انتقادات خود را هم دلسوزانه و منصفانه مطرح کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: ما باید در کنار یکدیگر و با ارائه راهکارهای مختلف موجب از بین رفتن مشکلات شویم و امیدوارم که این مشکلات دوستانه و برادرانه حل بشود و موجب لطمه به اتحاد و وحدت و انسجام مجموعه استان و ائمه محترم جمعه نشود و کارها را در تعامل و برادری یکدیگر پیش ببریم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به این موضوعات دامن زد و نباید با پرداختن به این موضوعات از مشکلات مردم غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این در خطبه‌های نماز جمعه قزوین، امام جمعه موقت قزوین با انتقاد از دولت، نحوه توزیع سبد کالا را تحقیرآمیز عنوان کرده بود.

پس از این اظهارات عابدینی، خبری از سوی مرتضی روزبه در سایت استانداری قزوین قرار گرفت که در آن استاندار قزوین در انتقاد به خطبه‌های امام جمعه موقت قزوین گفته بود: تریبون نماز جمعه منتصب به امام جمعه قزوین است و امام جمعه موقت باید از آن تأسی بگیرد.

روزبه در این خبر، سخنان امام جمعه قزوین را دارای اشکالات شکلی و محتوایی دانسته بود.

انتهای پیام/77007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول