اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

پیشرفت‌های انقلاب موجب پریشانی استکبار شده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیشرفت‌های انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهدا موجب پریشانی استکبار شده و آنها هر روز یک فریاد سر می‌دهند.

پیشرفت‌های انقلاب موجب پریشانی استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه،‌ حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی در دومین یادواره سرداران و 190 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) که در مجتمع فرهنگی امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: شهدای پشتیبانی تا کنون گمنام باقی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه به برکت شهدا اسلام ناب و مردم زنده شده‌اند، افزود: انسان منهای دین مرده‌ای بیش نیست، با انجام دستورات الهی و دینی و با فرمانبری از خدا شاهد زنده شدن روح انسان‌ها خواهیم بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حیات واقعی انسان را در پرتو دین دانست و تصریح کرد: به برکت اسلام ناب که با انقلاب اسلامی احیا شد مردم حیات پیدا کرد‌ه‌اند.

حاج‌صادقی ادامه داد: ملت شریف ایران به برکت خون پاک شهدای انقلاب بعد از گذشت 35 سال با افتخار در برابر استکبار ایستادگی می‌کند که همه‌اش برکات حیات انسانی برگرفته از شهداست.

وی با بیان اینکه گزینه روی میز ما شهادت است، تاکید کرد: گزینه‌های روی میز ما شهادت است که شعار ابا عبدالله الحسین(ع) بود و ما جان می‌دهیم تا دین خدا باقی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهدا همیشه زنده بوده و همین امر موجب پریشانی استکبار شده و آنها هر روز یک فریاد سر می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه درس بزرگ سیدالشهدا و امیرالمومنین (ع) از پای درآوردن ظالمان و استکبار است، افزود: برخی مقامات آمریکایی گفته‌اند که دیگر از پای درآوردن انقلاب اسلامی ممکن نیست و باید آن را مهار کنیم، اما ما از مکتب علی(ع) و حسین(ع) یاد گرفته‌ایم تا نابودی استکبار و ظالم آرام نمی‌نشینیم.

وی با بیان اینکه انقلابی ماندن در زمان کنونی بسیار سخت شده، گفت: انقلابی ماندن در زمان حاضر دشوار و امتحانات سخت موجب سقوط خیلی‌ها شده است.

حاج‌صادقی متذکر شد: ایستادگی، ثبات قدم و بصیرت از جمله عواملی است که باید همگان از آن در مقابل تهدیدها و جنگ نرم دشمن و کسانی که به دنبال آسیب رساندن به ارکان و اصول انقلاب هستند، برخوردار باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امانت‌داری از خون شهیدان مهم‌ترین پیام آنان به مردم است، افزود: انقلاب اسلامی امانت امام راحل و شهدا به ملت است و باید اصول و ارکان انقلاب را حفظ کنیم تا ستون‌های آن ثابت بماند.

این مسئول با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه‌ای الهی است که شکر این نعمت فرمانبری از آن است، حفظ هویت دینی، انقلاب، ولایت مداری، تبری از استکبار و همیشه حاضر بودن با بصیرت را به عنوان ارکان انقلاب اسلامی ذکر کرد که باید به عنوان سرمایه‌های شهدا محفوظ باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا را ذکر الله و اشداء علی الکفار می‌دانیم و شاگرد مکتب زیارت عاشورا هستیم که بیش از 30 بار به ما یاد داد تا تبری نداشته باشیم، تولی امکان ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا گرگی است که نمی‌شود با او آشتی کرد، عنوان کرد: از اوامر الهی، دوستی با دوستان و ایستادگی در برابر دشمنان دین خدا است.

حاج‌صادقی در پایان اذعان داشت: برخی‌ها آمریکا را گاو وحشی می‌دانند که باید از شیر آن استفاده کرد در حالی که شیر این گاو نیز مسموم است.

انتهای پیام/2258/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول