اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

ابلاغ برگزاری المپیادهای ورزشی به مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ برگزاری المپیادهای ورزشی مدارس خبرداد و گفت: براساس این طرح المپیادها و کانون‌های ورزشی درون مدارس در استان‌ها در حال تشکیل است.

ابلاغ برگزاری المپیادهای ورزشی به مدارس

مهرزاد حمیدی در حاشیه لیگ دانش‌آموزی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه اولویت نخست وزارت آموزش و پرورش در ورزش مدارس کیفیت‌سازی و توانمندسازی معلمان است، تصریح کرد: اولویت دوم وزارت ایجاد شور و نشاط ورزشی در حیاط و فضای مدرسه است.

وی اذعان داشت: براساس فعالیت‌های ورزشی پیش‌بینی شده المپیادها و کانون‌های درون مدرسه‌ای طراحی و به استان‌ها ابلاغ شده که تشکیل کانون‌ها در حال نهایی شدن است.

حمیدی با تاکید براینکه محور هر تحولی در حوزه آموزش و پرورش در مدرسه رخ می‌دهد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم فعالیت‌های ورزشی را به سمت درون مدرسه‌ای سوق دهیم.

وی با اعلام اینکه کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی در اولویت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: به همین دلیل محتوای برنامه آموزشی سنوات مختلف در حال تغییر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: می‌خواهیم ساحت زیستی و بدنی در کنار ساحت اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی به عنوان اصلی مهم جلوه‌گر شده و دانش‌آموزان در کنار مهارت‌ها و دانش‌ها برای زیستن آماده شوند.

انتهای‌پیام/86011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول