اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

تحریم‌های آمریکا نشانه ناتوانی از مقابله با اتحاد ایرانیان است

امام جمعه بوکان گفت: اعمال تحریم‌های آمریکا نشانه ناتوانی از مقابله با قدرت اتحاد ایرانیان است.

تحریم‌های آمریکا نشانه ناتوانی از مقابله با اتحاد ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اتحاد عامل وحشت دشمنان نظام از ایرانیان بوده که این مسئله در سایه تبعیت از فرامین رهبری حاصل شده است.

وی تقوا را ریسمان بزرگ الهی در برابر وسوسه‌های شیاطین اعلام کرد و گفت: تقوا عامل موفقیت انسان در برابر نفس اماره است و می‌تواند موجب سعادت و رستگاری وی شود.

خلیفه‌زاده همچنین در ادامه بر اهمیت انجام وظایف شرعی و دینی افراد تأکید کرد و گفت: انسان در قالب زندگی اجتماعی، وظایف متعددی بر دوش دارد که باید آنها را به نحو شایسته به جای آورد.

وی همچنین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و مومن آذربایجان غربی و شهرستان بوکان در آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: این راهپیمایی باشکوه مردم، مشت محکمی بر دهان آمریکای جهانخوار زد.

امام جمعه بوکان با اشاره به اینکه آمریکا امسال انتظار کاهش علاقه مردم نسبت به نظام و عدم حضور گسترده آنان را در راهپیمایی داشت، گفت: اتحاد و وحدت ایرانیان روز به روز مستحکم‌تر شده و همین امر سبب وحشت آمریکا و بیگانگان از مداخله در امور داخلی ایران شده است.

خلیفه‌زاده توسل به تهدیدات مختلف و روی آوردن به اعمال تحریم‌ها و فشارها را نشانه ضعف آمریکا و ناامیدی او از مداخله در ایران و تزلزل استقلال آن دانست و گفت: این اقتدار و حمایت مردم از نظام، وظیفه مسئولان نظام را سنگین‌تر کرده که لازم است برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنند.

وی مردم را سنگ‌ بنای اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید پاسخ این حمایت‌های مردمی را با خدمت صادقانه به آنها جواب گویند.

امام جمعه بوکان اتحاد مردم و مسئولان را نیز امری بسیار مهم خطاب کرد و گفت: این دو قشر هرگز نباید از خط رهبری خارج شده و فریب وعده‌های دشمنان را بخورند.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم با حضور در صحنه‌های سیاسی کشور به فرمان رهبری لبیک می‌گویند، لازم است در تمام ابعاد دیگر آن نیز پیرو فرموده‌های معظم له باشند.

انتهای پیام/61006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول