اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 158 ارتش:

دشمن‌شناسی و خودباوری از یادگارهای جاوید امام خمینی (ره) است

فرمانده تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش گفت: هدف امام خمینی (ره) از تشکیل حکومت اسلامی مادی نبود؛ بلکه امام در پی ادای یک تکلیف الهی قیام کرد.

دشمن‌شناسی و خودباوری از یادگارهای جاوید امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی معمارباشی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که در مسجد الغدیر کوی سازمانی ارتش شاهرود برگزار شد، با اشاره به معنوی بودن هدف امام از تشکیل حکومت اسلامی اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) از تشکیل حکومت اسلامی مادی نبود؛ بلکه امام در پی ادای یک تکلیف الهی برخاست.

وی افزود: امام خمینی (ره) اسلام ناب را به ما هدیه دادند و در عوض، اسلام آمریکایی و ساختگی را از جامعه پاک کردند.

فرمانده تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش شاهرود افزود: امام راحل هنگامی که وارد ایران شدند، نه ارتش و نه سپاه و نه لشکر و نیروهای اطلاعاتی داشتند؛ اما تنها به خدای متعال تکیه کردند و به پشتیبانی ملت دلگرم بودند.

کشاورزیان در ادامه با اشاره به شخصیت عمیق بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ما یاد داد تا اسلام ناب را درک کنیم و قرآن را در زندگی خود مد نظر قرار دهیم؛ ایشان به ما درس بزرگ دشمن‏شناسی و خودباوری را یاد داد.

تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام با شکست مواجه شده است

یک کارشناس سیاسی نیز گفت: دشمن در تمام توطئه‌هایی که علیه نظام ما چیده بود، چیزی جز شکست و خواری نصیبش نشد.

ابوالفضل دربانیان با اشاره به کارشکنی دشمن درطول عمر انقلاب گفت: دشمن در تمام توطئه‌هایی که علیه نظام ما چیده بود، چیزی جز شکست و خواری نصیبش نشد. 

وی ادامه داد: برای دفع دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن باید بصیرت و آگاهی خود را حفظ کرده و تا گرفتار مخمصه‌هایی که دشمن برای ما ایجاد می‌کند و حوادثی مانند فتنه 88 نشویم.

دربانیان با اشاره به دلسردی دشمن از تلاش‌های پیشین خود در حوزه جنگ نرم افزود: در حال حاضر، دشمن قصد دارد تا با ایجاد مشکلات اقتصادی، ملت ما را دچار نگرانی و تشویش کند.

این کارشناس سیاسی با ذکر فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: باید هوشیار باشیم تا فریب دسیسه‌های دشمن را نخوریم.

دربانیان خاطر نشان کرد: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی سعی می‌کند رابطه بین مردم و دولت را تحت تأثیر قرار دهد، ولی آنها در 22 بهمن امسال پاسخ دندان‌شکنی از مردم دریافت کردند.

وی تأکید کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن موجب بر هم ریختن معادلات دشمن شد و تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول