اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید استان البرز خبر داد

پرداخت شهریه بیش از 2 هزار دانشجوی شاهد در البرز

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از پرداخت شهریه دانشگاه بیش از 2 هزار دانشجوی شاهد این استان خبر داد.

پرداخت شهریه بیش از 2 هزار دانشجوی شاهد در البرز

محمد علی عالیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان و فرزندان شاهد مهمترین افتخاری است که بر عهده بنیاد شهید قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای انجام این وظیفه طرح‌ها و برنامه‌های متعددی از سوی بنیاد شهید در سراسر کشور و به طبع آن استان البرز در دست انجام است و امیدواریم با اجرای دقیق و صحیح آنها بتوانیم گوشه‌ای از دینی را که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران داریم، جبران کرده باشیم.

معاون بنیاد شهید استان البرز افزود: بخشی از طرح‌های ما ویژه فرزندان شاهد است و تلاش می‌کنیم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم در حوزه تربیت، آموزش و پرورش آنها اقدام کنیم.

*2هزار و 600 دانشجوی شاهد در استان البرز

عالیانی افزود: به عنوان نمونه در حال حاضر 2 هزار و 600 محصل شاهد البرزی در دانشگاه‌های این استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 500 دانشجوی شاهد در دانشگاه‌های سراسری تحصیل می‌کنند.

وی بیان داشت: یکی از طرح‌های حمایتی که داریم، پرداخت شهریه دانشجویان شاهد است که بر این اساس حدود 2 هزار و 100 دانشجوی شاهد شاغل در دانشگاه‌های غیردولتی از جمله آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی درس می‌خوانند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد: هزینه تحصیل دانشجویان فوق از سوی این اداره پرداخت می‌شود.

عالیانی در پایان گفت: برای این منظور به طور میانگین سالانه حدود 30 میلیارد ریال از سوی بنیاد شهید برای پرداخت هزینه تحصیل دانشجویان شاهد استان البرز هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول