اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

ملت ایران با خلق حماسه پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا دادند

امام جمعه ایلام گفت: ملت بزرگ ایران با خلق شورانگیزترین حماسه تاریخ پاسخ کوبنده و به یادماندنی را به یاوه‌گویی‌های آمریکا دادند.

ملت ایران با خلق حماسه پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: 22 بهمن 92 چشم جهانیان را به ویژه آمریکای جنایتکار را با بهت و حیرت مواجه ساخت.

وی اذعان کرد: ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی استقامت، پایداری، بصیرت و بیداری، ولایتمداری و دشمن ستیزی، هوشیاری و پایبندی به قرآن و پیروی از مکتب اهل بیت و وفاداری به امام راحل و آرمان شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب برای چندمین بار به نمایش گذاشتند. 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: قطعاً حضور ملت در جشن ملی و سالگرد پیروزی انقلاب پشتوانه بی‌نظیر برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و بار دیگر ثابت شد که نظام جمهوری اسلامی مردمی‌ترین و دموکراسی‌ترین نظام‌های سیاسی در جهان است.

لطفی تصریح کرد: حضور حماسی و گسترده مردم ایران پیام‌های مهم در پی داشت نخستین پیام این حضور به مقامات آمریکا به ویژه رئیس جمهور آمریکا بود که همواره از مواضع بالا و با تهدید و تحقیر مردم همراه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بیان کرد: مردم با حضور پرشور و حماسی خود پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا و هم‌پیمانان او دادند پیام دیگر این حضور تاریخی دلگرمی و پایداری و پافشاری دستگاه دیپلماسی بر حقوق ملت در مذاکرات هسته‌ای است که نباید کوچکترین نرمشی در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی آمریکا و متحدان از خود نشان بدهند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت ایران 35 سال با استقامت و پایداری و پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب دشمنان را در رساندن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیام دیگر این حضور به جریان نفاق و گروه‌ها و احزاب داخلی که با هماهنگی با دشمنان آشکار نظام سعی می‌کنند که پروژه جدایی مردم از امام و رهبری و نظام را تبلیغ کنند، فتنه 88 و خیانت خواص بی‌بصیرت به امام و رهبری نمونه‌ای از این توطئه بود که عده‌ای در داخل کشور همواره تلاش می‌کنند که فاصله مردم از نظام و رهبری را القا کرده و تفکر غلط خود را تحمیل کنند.

لطفی تصریح کرد: اما در این تظاهرات میلیونی و باشکوه جواب دندان‌شکن و عبرت‌آمیز به ‌آنها دادند که نباید بدبینی و جدایی خود از نظام و رهبری را به حساب مردم بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تاکید کرد: پیام مهم این حضور به مسئولان و کارگزاران این است که باید در خط امام و رهبری حرکت کنند و تخطی از آرمان‌های امام و رهبری از نگاه مردم خیانت به امام و شهیدان است و از نظر مردم غیرقابل اغماض و شهیدان بوده و از نظر مردم غیرقابل اغماض است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به صنایع نفت و گاز ایلام از جمله پالایشگاه گاز تذکر داد و گفت: این صنایع نباید در آستانه سال نو نسبت به اخراج کارکنان خود اقدام کنند.

وی همچنین به اوضاع نابسامان گمرک مرز مهران اشاره کرد و افزود: اوضاع نابسامان گمرک مهران ناشی از عملکرد ضعیف، غلط و مدیریت ناکارآمد آن است، روزانه کالاهای فراوانی از سراسر کشور از طریق مرز مهران و گمرک آن به کشور عراق صادر می‌شود، اما متأسفانه راجع به گمرک مهران خبرهای خوبی نداریم که نمی‌شود این مسائل را در تریبون نماز جمعه اعلام کرد.

خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: باندبازی، برخورد خشن با زیرمجموعه به ویژه فرزندان شهدا و جانبازان، نادیده گرفتن حق مردم مهران و ... از جمله رفتارهای موجود در گمرک مهران است.

وی ادامه داد: متأسفانه مدیریت فعلی گمرک مهران بدترین رفتار را از خود نشان داده و به تذکرات خیرخواهانه مسئولین نه تنها بی‌توجهی کرده بلکه در جاهای مختلف نیز اقدام به توهین کرده است.

انتهای پیام/2246/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول