اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/حجت‌الاسلام طائب در اصفهان:

شر محض در دنیا نداریم / چشم مردم به دست خداست

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ما در این دنیا شر محض نداریم گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به استکبار فهماندند که چشم به دست آمریکایی‌ها ندارند و به دست خدا چشم دارند که ما فوق دست‌ها است.

شر محض در دنیا نداریم / چشم مردم به دست خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسمی که در مسجد اعظم «منارجنبان» اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه بصیرت شناخت از راه مصداق است، اظهار داشت: عالم از مسیر تعالیم به دست می‌آید، اما ما به شناخت از مسیر مصداق نیاز داریم.

وی با بیان اینکه یک فرد عالم قرآنی برای تبدیل شدن به یک انسان بصیر باید ظالم و حب به ظالم را بشناسد، ادامه داد: نداشتن حب به ظالم در صورتی محقق می‌شود که فرد در هیچ راهی ظالم را همراهی نکند.

رئیس قرارگاه عمار با اعتقاد بر اینکه ما به نقطه‌های آخر رسیده‌ایم و تا فتح خیبر راهی نداریم، تصریح کرد: تحقق آن پیروزی مورد اشاره امام نزدیک است، چراکه با شکست استکبار فاصله‌ای نداریم.

طائب با بیان اینکه آمریکایی ها قدرت مقابله با ما را ندارند، ادامه داد: گزینه نظامی جز خنده و مسخره چیزی نبود و آمریکا سگ شکاری خوابیده پارس‌کن هم نیست.

وی با بیان اینکه اگر گزینه نظامی روی میز است، پس چرا به این نتیجه رسیده‌اند که باید مذاکره کنند، بیان کرد: این پارس جدی نیست.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ما در این دنیا شر محض نداریم و باید در آن بصیرت یافته و جنبه خیر و شر آن را بشناسیم، ابراز داشت: زمانی که روحانی راه‌حل را تعلیق می‌دانست، رهبر معظم انقلاب هم به وی هشدار دادند.

طائب با بیان اینکه در آن زمان پس از سه سال شرایط هیچ فرقی نکرد و دوباره تعلیق برداشته شد، عنوان کرد: روحانی این بار نیز باز تا حدی جلو رفت؛ تا همان که دفعه قبل تجربه کرد دوباره تجربه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این‌بار نیز باز مشت آمریکا باز شد و سبب شد مردم در 22 بهمن بیشتر از سال گذشته شرکت کنند، متذکر شد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به استکبار فهماندند که چشم به دست آمریکایی‌ها ندارند و به دست خدا چشم دارند که ما فوق دست‌ها است.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول