اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور خبر داد

احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» در گیلان

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور از احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» به منظور تعمیر کشتی‌های دریای خزر در حسن‌رود گیلان خبر داد.

احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، امیر دریادار دوم افشین رضایی‌حداد شامگاه پنج‌شنبه در جمع خانواده‌های معظم شهدا و بازنشستگان منطقه چهارم دریایی ارتش در هتل سبلان این شهر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خانواده شهدا و پیشکسوتان سرمایه‌های جاودانی و ماندنی برای جامعه هستند.

وی خانواده شهدا و بازنشستگان را گنج توصیف کرد و افزود: دعای خانواده شهدا راهگشای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی‌حداد با تاکید براینکه جامعه مدیون خانواده شهدا و پیشکسوتان است، بیان کرد: پیشکسوتان به سازمان خود دلبستگی دارند و این موضوع به کارکنان انگیزه مضاعف برای فعالیت می‌دهد.

فرمانده ارشد آجا در گیلان در ادامه به اقدام‌های در حال انجام به منظور رفاه کارکنان، بازنشستگان و خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: فروشگاه دریانوردان به‌زودی در سه شهرک نیروی دریایی در بندر انزلی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشگاه دریانوردان تا ماه آینده در شهرک نامجوی در بندر انزلی افتتاح می‌شود، تصریح کرد: نرخ کالای عرضه شده در فروشگاه مذکور کمتر از بازار است.

رضایی‌حداد از ارائه غذا به قیمت نیم‌بها توسط هتل سبلان به کارکنان، بازنشستگان و خانواده شهدای نیروی دریایی ارتش خبر داد.

فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش به فعالیت مرکز آموزش «لنگر» زیر نظر مرکز فنی و حرفه‌ای بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مذکور برای آموزش فرزندان و خانواده کارکنان و بازنشستگان نیروی دریایی دایر شده است.

وی از احداث شرکت کشتی‌سازی «خلیج فارس» به منظور تعمیر کشتی‌های دریایی خزر در منطقه حسن‌رود خبر داد و اظهار کرد: از توانمندی‌های بازنشستگان در شرکت مذکور استفاده می‌شود.

رضایی‌حداد با بیان اینکه کارگاه فنی در زمینه چاپ تا ماه آینده در بندر انزلی راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه مذکور خدمات چاپی را ارائه می‌کند.

*تاسیس شرکت امنیتی «مکران» در بندر انزلی

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور به راه‌اندازی شرکت امنیتی «مکران» در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: شرکت مذکور تفنگداران و تکاوران را برای تامین امنیت در ناوگان تجاری مستقر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تردد کشتی‌های تجاری ایران افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: از تفنگداران و تکاوران بازنشسته برای استقرار در کشتی‌های تجاری استفاده می‌شود.

*تکمیل ناوشکن دماوند در حال نهایی شدن است

رضایی‌حداد از نهایی شدن تکمیل ناوشکن دماوند در کارخانه شهید تمجیدی خبر داد و اظهار کرد: از تخصص نیروهای بازنشسته برای تکمیل ناوشکن مذکور استفاده می‌شود.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول