اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فینال جام حذفی یک فرصت تاریخی برای مس

بوناچیچ: بازیکنان مس نیاز به شارژ روحی دارند/ جایگاه لیگ ربطی به فینال ندارد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مس با کسب جام قهرمانی نتایج ضعیف این فصل را جبران می‌کند و جایگاه مس در جدول لیگ ربطی به فینال جام حذفی ندارد.

بوناچیچ: بازیکنان مس نیاز به شارژ روحی دارند/ جایگاه لیگ ربطی به فینال ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، لوکا بوناچیچ امشب در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی، اظهار داشت: بازی فردا پیچیده است و این بازی برای کسب پیروزی و رفتن به بازی‌های آسیایی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان عنوان کرد: این فینال یک فرصت تاریخی است که مس با این پیروزی جام قهرمانی را به کارنامه افتخارات خود اضافه می‌کند.

وی افزود: مس با این پیروزی و کسب جام قهرمانی نتایج ضعیف این فصل را جبران می‌کند و در بازی فینال جام حذفی توجه به جایگاه خود در جدول لیگ برتر نداریم.

بوناچیچ با بیان اینکه بازیکنان مس برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگند، ابراز داشت: طی دو سه روز اخیر تمرینات بانشاط و خوبی را انجام دادیم و امیدواریم بازی فردا یک بازی مردانه و پرتحرک باشد.

وی خاطر نشان کرد: در ترکیب بازی فردا «هادی تامینی» مدافع تیم مس به احتمال زیاد وجود ندارد در حال حاضر این بازیکن مصدوم است و شاید به بازی فردا نرسد.

سرمربی مس کرمان تأکید کرد: تمام بازیکنان ما از اهمیت بازی فینال جام حذفی با خبر هستند، امیدوارم مانند بازی مقابل استقلال فردا هم فوتبال روی خوش خود را به ما نشان دهد.

وی اضافه کرد: این سومین حضور من به عنوان سرمربی در تیم مس است با اینکه در دو دفعه قبل نتایج خوبی برای تیم مس به وجود آوردم، اما با مربیان دیگری قرارداد بستند.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان با تأکید بر اینکه انتظار می‌رود در بازی مقابل تیم تراکتورسازی شانس و اقبال با ما باشد، اذعان داشت: شکست تیم تراکتورسازی دور از دسترس نیست و می‌توان این تیم را در کرمان  شکست داد.

وی متذکر شد: ادامه حضورم در تیم مس در فصل‌های بعدی به سیاست‌های باشگاه مس بستگی دارد در حال حاضر تمرکزم بر روی فینال جام حذفی است و به مسائل دیگر توجه ندارم.

بوناچیچ با بیان اینکه مسائل مالی برای من اهمیتی ندارد، عنوان کرد: امیدوارم مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با وجود مشکلات مالی بتواند انگیزه‌های روحی و روانی که محرک‌های مالی است را به بازیکنان تزریق کند، زیرا بازیکنان نیاز به انگیزه و شارژ روحی و روانی دارند.

انتهای پیام/80011/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول