اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد

توانمندی عوامل نیروی انسانی حوزه پرورشی آذربایجان غربی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: عوامل نیروی انسانی حوزه پرورشی آذربایجان غربی باید با شرکت در دوره‌های آموزشی اطلاعات خود را به‌روز کنند.

توانمندی عوامل نیروی انسانی حوزه پرورشی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم سعید شعبانلو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و وظایف معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اظهار داشت: توانمندی عوامل نیروی انسانی حوزه پرورشی یکی از این وظایف است.

وی با بیان اینکه مربیان و مشاوران آموزش و پرورش باید اطلاعات خود را به روز کنند، ابراز داشت: این افراد با شرکت در دوره‌های آموزشی که به این منظور تدارک دیده شده است، سطح علمی و تخصصی خود را ارتقا می‌دهند.

شعبانلو، تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش فرآیند مشاوره را به عنوان یکی از شاخص‌های عمده وزارت آموزش و پرورش برشمرد و خاطرنشان کرد: به همین منظور توسعه مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آسیب‌شناسی مشکلات شایع در مدارس و درمان مشکلات رفتاری دانش‌آموزان از وظایف مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آذربایجان غربی است.

وی به سایر طرح‌های اجرا شده از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی، طرح غربالگری مشکلات روانی رفتاری دانش‌آموزان در مدارس فاقد مشاور و ... از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول