اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

مکان برگزاری مسابقه کیفیت نژادی سگ در قزوین تغییر یافت

دقایقی پیش مکان برگزاری مسابقات کیفیت نژادی سگ مختص نژادهای گریت دین، روتوایلر، ژرمن شپهرد مو بلند، مو استاندارد و سیبرین هاسکی در قزوین تغییر یافت.

مکان برگزاری مسابقه کیفیت نژادی سگ در قزوین تغییر یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات کیفیت نژادی سگ مختص نژادهای گریت دین، روتوایلر، ژرمن شپهرد مو بلند، مو استاندارد و سیبرین هاسکی که قرار بود در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین برگزار شود، دقایقی پیش تغییر یافت.

در این مسابقات حدود 100 سگ از مناطق مختلف کشور شرکت می‌کنند و 35 سگ برتر در این مسابقه انتخاب می‌شود که ضمن اهدای جوایزی، نسل آنها به عنوان مولد تولید نسل و اصلاح‌نژاد به کار برده می‌شود.

برگزاری مسابقات کیفیت نژادی سگ در قزوین بر پایه مسابقات تربیتی است و مسئولانی از پلیس مواد مخدر، وزارت جهاد کشاورزی و مرکز اصلاح‌نژاد و مسئولان استانی از جهاد کشاورزی و دامپزشکی قرار است در این مراسم حضور یابند.

مسابقات کیفیت نژادی سگ روز شنبه به مدت یک روز برپا می‌شود و این مسابقات مختص نژادهای گریت دین، روتوایلر، ژرمن شپهرد مو بلند، مو استاندارد و سیبرین هاسکی است که توسط داور و کارشناس بین‌المللی اروپایی از FCI در قزوین داوری می‌شود.

طبق شنیده‌ها مکان برگزاری مسابقه یاد شده به میدان اسب سواری الوند تغییر یافته است.

گفتنی است خبرگزاری فارس در استان قزوین روز گذشته گزارشی در این خصوص منتشر کرده که منجر به تغییر مکان این مسابقه شده است.

انتهای پیام/77009/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول