اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق اینترنتی در زاهدان فامیل از آب درآمد

فردی در زاهدان که رمز عابر بانک خود را برای اقدامات اینترنتی در اختیار یکی از بستگانش گذاشته بود، بعد از مدتی با حساب بانکی خالی روبه‌رو شد.

سارق اینترنتی در زاهدان فامیل از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا مراجعه و بیان داشت چندی پیش عابر بانک خود را جهت اقدامات بانکی در اختیار همسرم قرار دادم و ایشان به بانک مراجعه و طی تماس تلفنی اعلام کرد که موجودی کافی نیست، لذا‌ به بانک مراجعه و پرینت حسابم را از بانک دریافت و متوجه شدم مبلغ 30 میلیون ریال از حسابم به صورت اینترنتی خارج و صرف خرید شارژ ایرانسل و همراه اول شده است.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی و انجام اقدامات فنی و مهندسی کارآگاهان پلیس فتا، متهم شناسایی و احضار شد.

متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی اعتراف کرد: شاکی یکی از بستگان‌مان است چندی پیش برای ثبت نام دانشگاه کارت وی را به صورت امانی از وی گرفتم سپس رمز دوم وی را فعال کرده ثبت نام خود را انجام دادم و سپس بعد از مدتی از طریق رمز و مشخصات کارتی که در اختیار داشتم اقدام به خرید شارژ و فروش آنها و همچنین استفاده خودم کردم که تمامی اظهارات متهم ثبت و نامبرده به همراه پرونده به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ دوم کارآگاه حسینی‌پور رئیس پلیس فتا در این خصوص بیان داشت:اطلاعات حساب بانکی به عنوان اسناد محرمانه هر شخصی محسوب می گردد و در صورت احتیاج هر کسی حتی نزدیکان و بستگان می بایست هر اقدامی در نزد خود صاحب حساب صورت گیرد و مانع از دسترسی سایرین به این اطلاعات شود.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول