اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه شاهرود:

پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در اولویت امور کشور قرار دارد

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود گفت: اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه در اولویت برنامه‌ها و کارهای همه مردم و اولویت‏های کشور قرار دارد.

پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در اولویت امور کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رضا فدایی ظهر امروز در نشست بصیرتی که در مسجد جامع روستای گرمن با حضور گسترده بانوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجود ارتباط متقابل بین امام و امت بیان کرد: خداوند امام و انبیا را برای هدایت ما فرستاد تا ما را از جهالت رهایی بخشند.

وی افزود: بعد از تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر اکرم (ص) تا امروز هیچ نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی تشکیل نشده که بتواند اهداف اسلام را به درستی پیاده کند.

فدایی تصریح کرد: ما باید به عنوان افراد جامعه این نظام مقدس، وظیفه خود را به خوبی بدانیم و تمام سعی خود را در حفظ نظام به‏کار گیریم.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود مهم‏ترین عوامل حافظ انقلاب اسلامی را چنین بیان کرد: نخستین شرط برای پایداری نظام اسلامی تبعیت از رهبری است، یعنی مردم حرف رهبر خود را با تمام وجود بفهمند و درک کنند.

فدایی افزود: دومین شرط آن است که ما مراقب باشیم تا ماجرای ثقفیه در نظام تکرار نشود، یعنی جای افراد عوض نشود و مانند آن زمان که معاویه امیرالمؤمنین شد و حضرت علی (ع) را خانه‌نشین کردند.

وی خاطر نشان کرد: بحث سوم در خصوص غفلت است؛ مثل زمان پیامبر اسلام (ص) که در جنگ احد غفلت عده‌ای موجب ضربه سختی به اسلام شد، اینکه کسی در کشتی انقلاب بنشیند و بگوید می‌خواهم فقط جای خود را سوراخ کنم، امکان‌پذیر نیست، زیرا کل کشتی انقلاب متضرر می شود، دشمن هم دنبال این است تا ما را غافل و گمراه کند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود در ادامه سخنان خود، عامل چهارم حفظ انقلاب را دوری از انحراف دانستند و ابراز کرد: افرادی در گذشته خدمات زیادی به این انقلاب و نظام داشتند، اما در ادامه راه دچار انحراف شدند و مقابل رهبری قرار گرفتند.

فدایی اظهار کرد: یکی از عوامل تهدید کننده انقلاب ارزشمند اسلامی، کم‏رنگ شدن ارزش‏های انقلاب در جامعه است.

وی تأکید کرد: باید بیندیشیم که در زمان حضرت علی (ع) مردم چگونه مقابل ایشان با حرص و حسد ایستادند و به ارزش‏هایی که پیامبر اکرم (ص) مردم را وصیت کرده بودند، بی‌توجه بودند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه ما در قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم، افزود: در مسیر انقلاب خون‌های بسیار زیادی ریخته شده و جوانان زیادی در این راه جان خود را از دست داده‌اند تا ما این انقلاب را دریابیم.

فدایی افزود: شهید نادری در وصیت‏نامه خویش می‌نویسد «به کجا می‌روی؟ کمی درنگ کن! ما زنده‌ایم و نظاره‌گر اعمال شما هستیم» و این یعنی ما باید همیشه بصیر و بیدار باشیم و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، بی‌شک، اهمیت گوش به فرمان رهبری بودن و پشتیبانی از ولایت فقیه، از سایر مسائل بیشتر است.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول