اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس

رئیس جدید هلال احمر لامرد معرفی شد

احمد صداقت خواه به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس معرفی شد.

رئیس جدید هلال احمر لامرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، فرماندار این شهرستان صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جمعیت هلال احمر لامرد در سخنانی اظهار داشت: در چند سال گذشته جمعیت هلال احمر این شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

محمود صفری افزود: هلال احمر بخشی مردمی محسوب می‌شود و در تمام لحظه‌ها در آمادگی برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی هلال احمر حضور در روزهای سخت و بحرانی در کنار مردم است گفت: در هلال احمر نباید کار سیاسی انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر یک تشکیلات سیاسی نیست تصریح کرد: این جمعیت برای مردم خدمت می‌کند و مکانی برای وارد شدن به مسائل سیاسی نیست چراکه با باور و اعتقادات و مذهبی مرتبط است.

محمدرضا ابراهیمی ادامه داد: این نهاد در سخت‌ترین شرایط دست مردم را می‌گیرد و کاری ندارد که اهالی آن منطقه شیعه یا اهل سنت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کردن یک استان بزرگ مانند فارس در مواقع بحرانی کار راحتی نیست و در بسیاری از مواقع بوده است که 18 نقطه در این استان پهناور همزمان دچار وضعیت بحرانی مانند سیل شده‌اند اما در تمام این حوادث به خوبی مدیریت شده است.

ابراهیمی از تعریف 40 پروژه توسط جمعیت هلال احمر فارس در مدت دو سال گذشته نیز خبر داد و ابراز داشت: از 40 پروژه تعریف شده، 36 پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: انبارهای جمعیت هلال احمر فارس تقویت شده است و نیروهای جوان جدید نیز به استخدام این جمعیت در آمده‌اند.

در ادامه این جلسه رئیس پیشین هلال احمر لامرد نیز بیان داشت: در چند سال گذشته توانستیم قدم‌های خوبی برای توسعه لامرد برداریم.

حسن مقیمی اذغان داشت: در نخستین گام فعالیت خود در جمعیت هلال احمر لامرد موفق شدیم که شهرستان مهر به عنوان نمایندگی از جمعیت هلال احمر لامرد را جدا کنیم و این در حالی بود که هیچ‌گونه امکاناتی از لامرد خارج نشد و تمام امکانات و هزینه‌ها از سوی جمعیت استان تامین و دریافت شد.

رئیس پیشین جمعیت هلال احمر لامرد در مورد کمک‌های نوع‌دوستانه مردم این شهرستان در زلزله‌های رخ داده در سال جاری در سطح کشور نیز گفت: بیش از 290 میلیون ریال برای زلزله‌زدگان که در سال جاری در نقاط مختلف کشور رخ داد از سوی مردم نوع‌دوست لامرد دریافت کردیم.

مقیمی ادامه داد: در چند سال گذشته هشت خانه داوطلبی جمعیت هلال احمر در سطح روستاهای شهرستان لامرد راه‌اندازی شده است و همچنان عضو‌گیری‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: 26 دوره آموزشی نیز مبتنی بر نیاز برحسب درخواست ادارات و نهادهای دولتی توسط این جمعیت برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه چند نوبت ویزیت رایگان در سطح روستاهای محروم این شهرستان انجام شده است ابراز داشت: تاکنون بیش از 5 دوره آموزشی تخصصی امداد و نجات در لامرد برگزار شده است.

مقیمی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی سیستم پیامکی ویژه اعضای جمعیت هلال احمر، احداث ساختمان جدید اداری این جمعیت، برگزاری انتخابات شورای هیئت اجرایی و چند مانور زلزله، امداد و نجات و دیوارکشی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اشاره کرد.

به گزارش فارس، حسن مقیمی پس از خدمت چند ساله خود در لامرد به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهر مشغول به خدمت می‌شود و احمد صداقت‌خواه نیز که پیش از این به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهر مشغول به خدمت بود از این پس به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد فعالیت خود را شروع می‌کند.

انتهای پیام/ 2448/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول