اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تماشاگران مس وزنه سنگینی برای افزایش روحیه ما هستند

محمد آبشک: دیدار مس با تراکتور حکم مرگ و زندگی دارد

هافبک تم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: دیدار فردای مس با تراکتورسازی برای تیم ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

محمد آبشک: دیدار مس با تراکتور حکم مرگ و زندگی دارد

محمد آبشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های کشور در کرمان اظهار داشت: این فینال، فینالی متفاوت است و در واقع ‌این بازی برای مس و بازیکنانش حکم مرگ و زندگی را دارد، ما باید در این بازی پیروز شویم تا بتوانیم حداقل هدیه‌ای کوچک را به هواداران خود تقدیم کنیم.

وی افزود:‌ شرمنده هواداران مس هستم، ما نتوانستیم آنگونه که باید و این مردم شایسته آن هستند در این فصل نتیجه بگیریم، امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساسات تراکتور‌سازی را شکست دهیم ‌تا  حداقل کمی جبران ناکامی این فصل خود را کرده باشیم.

آبشک در مورد تراکتور‌سازی گفت: این تیم در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته است، البته باید تاکید کنم آنها تیم خطرناکی هستند، اما همین تیم خطرناک شکست‌پذیر و شکننده است و ما می‌توانیم با ارائه دستورات کادر فنی و بستن راه‌های نفوذ آنها پیروز بازی شویم.

آبشک در مورد اینکه چرا وی نتوانسته همچون داماش ‌در مس کرمان به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم ظاهر شود، عنوان کرد: از زمانی که از داماش جدا شدم تا هنگامی که به مس آمدم یکی دو هفته تمرینات خوب و منظمی نداشتم، ‌در داماش مشکلات زیادی داشتم، اما‌ پس از گذشت چند هفته شرایطم در مس بهتر شد و در مجموع تصور می‌کنم.

وی افزود: بالا بودن سطح انتظارات و توقعات از من سبب شد تا فشار روحی و روانی زیادی را احساس کنم و نتوانم بازی‌های خوبی ارائه کنم.

هافبک مس کرمان بیان داشت: اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برم و در صورت صلاح‌دید کادر فنی می‌توانم در کنار سایر بازیکنان مس در این دیدار حساس برای موفقیت تیم تلاش کنم، امیدوارم بتوانم‌ بازی خوبی از خود ارائه کنم تا رضایت هواداران و کادر فنی را بیشتر از قبل جلب کنم.

وی در مورد تماشاگران مس کرمان گفت: تماشاگران مس وزنه سنگینی برای افزایش روحیه ما هستند، از همه آنها سپاسگزارم که همیشه ما را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهند و امیدوارم با حضور پرشور خود در ورزشگاه تیم و بازیکنان را تشویق کنند تا مس با قهرمانی در جام حذفی راه حضور در آسیا را در پیش گیرد.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول