اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی سرعین خبر داد

افتتاح 4 کتابخانه باز در شهر سرعین

رئیس کتابخانه‌ عمومی شهرستان سرعین گفت: همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر چهار واحد کتابخانه باز در دانشگاه اسلامی سرعین و مراکز اقامتی این شهر توریستی افتتاح شد.

افتتاح 4 کتابخانه باز در شهر سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش سفیدی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر سرعین اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و در جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی سرعین، راه‌اندازی  16واحد کتابخانه باز در مراکز مختلف برنامه‌ریزی شده است که به مرور اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت توریستی شهر سرعین و وجود گردشگران زیاد در طول ایام سال تمام تلاش ما در جهت ارتقای خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ها به هموطنان است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی سرعین یادآور شد: به همین منظور و در راستای در دسترس قرار دادن کتاب برای عموم مردم و گردشگران راه اندازی کتابخانه‌های باز در مراکز اقامتی و پذیرایی و نیز مراکز علمی در اولویت کاری انجمن کتابخانه‌های عمومی سرعین قرار گرفته است.

عضویت 50 شهروند در کتابخانه‌های عمومی به همت شورای شهر تازه‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول کتابخانه عمومی شهر تازه‌کند نیز در جلسه مشابه در تازه کند بیان داشت: شورای اسلامی شهر تازه‌کند با واریز حق عضویت تعداد 50 نفر از شهروندان زمینه عضویت رایگان علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی این شهر را مهیا کرد.

اکبر فرمانی افزود: به دنبال اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه عمومی تازه‌کند در خصوص گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سی و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات نقاشی ویژه کودکان، اعضای شورای اسلامی شهر تازه‌کند به همراه مسئولان این بخش ضمن بازدید از کتابخانه با واریز حق عضویت 50 نفر از شهروندان به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی موافقت کردند.

این مسئول تاکید کرد: مسئولان بخش تازه‌کند و شهردار و اعضای شورای شهر نسبت به اهمیت کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته و بنابراین در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اقدام به این عمل خیر کردند.

مسئول کتابخانه عمومی شهر تازه‌کند هدف از این ویژه برنامه‌ها را توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین نسل آینده دانست و اظهار داشت: در کنار فعالیت‌های کتابخانه‌ای سعی داریم با برگزاری مراسمات و مسابقات فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان زمینه ترغیب آنان به سمت مطالعه را هموار کنیم.

انتهای پیام/62005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول