اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب‌ روستایی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کاهش 85 درصدی مشترکان بدهکار روستایی آب و فاضلاب در سیستان و بلوچستان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب‌ روستایی سیستان و بلوچستان از کاهش 85 درصدی مشترکان بدهکار و افزایش 90 درصدی پرداخت‌های غیرحضوری را در سیستان و بلوچستان خبر داد.

کاهش 85 درصدی مشترکان بدهکار روستایی آب و فاضلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، نصرالله چاری افزود‌: ‌از پروژه‌های آبرسانی به مجتمع 8 روستایی سولدان و آبرسانی به روستای مچکور در شهرستان سرباز ‌بهره‌برداری شد.

سرپرست شرکت آبفار سیستان و بلوچستان با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این پروژها 28 هزار متر خطوط انتقال و توزیع و 34 هزار متر شبکه توزیع داخلی‌، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه عمیق، احداث 2 واحد ایستگاه پمپاژ، ساخت 2 باب مخزن 500 مترمکعبی ذخیره زمینی ، نصب و راه اندازی2 باب اتاقک کلرزنی اجرا شد‌ که مجموع اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های مذکور معادل 12 میلیارد و 790 میلیون ریال است.

چاری با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز شرکت توانست با فرهنگ‌سازی مناسب در راستای بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع آبی محدود اقدامات مناسبی انجام دهد، تصریح کرد: ‌توزیع 8000 بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول شامل دفتر نقاشی و خط دار‌، پازل‌های فومی و کاغذی‌، بازی منچ و مارپله طراحی شده با موضوع آب و پوسترهای راهکارهای صحیح استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، تشویق 1000 مشترک خوش حساب روستایی در سطح استان در راستای فرهنگ‌سازی و استفاده از روش‌های پرداخت به موقع و غیر حضوری قبوض آب‌بهاء از جمله این اقدامات بوده است.

وی از کاهش 85 درصدی مشترکان بدهکار و افزایش 90 درصدی پرداخت‌های غیرحضوری را در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ‌طرح جذب و به‌کارگیری دانش‌آموزان در راستای‌ پروژه پیشاهنگان آب با هدف تعامل بیشتر شرکت با دانش‌آموزان ‌روستایی ‌عملیاتی شد.

‌انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول