اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارزیابی عملکرد جهاد کشاورزی استان سمنان:

98 ‏درصد طرح‏های توسعه کشاورزی در سمنان نظارت و ارزیابی شد

مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از نظارت و ارزیابی 98 درصد طرح‏های توسعه کشاورزی سال 90 در این استان خبر داد.

98 ‏درصد طرح‏های توسعه کشاورزی در سمنان نظارت و ارزیابی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حسین شاهینی امروز گفت: برای دریافت تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی سال 90 صاحبان 4 هزار و 16 طرح با بانک کشاورزی قرارداد منعقد کردند که 3 هزار و 931 مورد آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: این نظارت و ارزیابی توسط کمیته نظارت استانی، هسته نظارت شهرستان‏ها، کمیته امداد و کارشناسان این سازمان و شهرستان‏ها انجام شده است.

مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برای راستی‏آزمایی در انجام تعهدات و پیگیری طرح‏های در حال اجرا، 974 مورد نیز نظارت تکراری برای بخشی از طرح‏ها انجام شده است.

شاهینی یادآور شد: در مجموع بازدیدها، برای نظارت و ارزیابی طرح‏های توسعه که از محل اعتباری سال 90 تسهیلات دریافت کرده‏اند، تنها تعداد 20 مورد انحراف دیده شد که بیشتر آنها شامل تاخیر در انجام تعهدات با توجه به میزان تسهیلات دریافت شده بود و تذکرات لازم به صاحبان طرح‏های فوق داده شد.

وی گفت: از مجموع طرح‏هایی که از تسهیلات سال 90 استفاده کرده‏اند، 92 درصد طرح‏ها به بهره‏برداری رسیده و مابقی در دست اقدام است.

مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: نظارت بر طرح‏هایی که از اعتبارات سال 91 و 92 تسهیلات دریافت کرده‏اند و با بانک‏های عامل قرارداد بسته‏اند نیز در مرحله جدید مورد ارزیابی و نظارت قرار می‏گیرند.

انتهای پیام/2249/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول