اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی:

پرونده مسابقات طناب‌کشی و دارت «جام فجر» بیرجند بسته شد

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات طناب‌کشی و دارت «جام فجر» شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات حدود 100 ورزشکار به رقابت پرداختند.

پرونده مسابقات طناب‌کشی و دارت «جام فجر» بیرجند بسته شد

مهدی شریعتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات طناب‌کشی و دارت «جام فجر» شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت 100 ورزشکار جانباز و معلول در سالن 22 بهمن شهرستان بیرجند برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی اذعان داشت: در مسابقات طناب‌کشی «جام فجر» شهرستان بیرجند هفت تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم معلولان بیرجند(الف) با ترکیب حسین رضائی، علی بابائیان، محمد سبزه‌کار و رضا آهنی جایگاه نخست را تصاحب کرد.

شریعتی اضافه کرد: تیم جانبازان بیرجند(ب) با ترکیب رضا سنبلی، احمد آسیایی، مهدی اشتری و عباس رضازاده نایب قهرمانی را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات دارت«جام فجر» جانبازان بیرجند 46 ورزشکار برای زدن سیبل به رقابت پرداختند که در پایان علی اشتری بر سکوی قهرمانی ایستاد، محسن علیزاده رتبه دوم را کسب کرد و جواد رضائی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/69014/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول