اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

کشف‌ 14 جرم و تخلف اقتصادی دولتی در خراسان رضوی

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: طی دو سال راه‌اندازی اداره مبارزه با جرائم اقتصادی حدود 14 جرم و تخلف که متهمان آن کارمندان دولتی بودند، کشف شده است.

کشف‌ 14 جرم و تخلف اقتصادی دولتی در خراسان رضوی

سرهنگ حسین بیدمشکی در حاشیه بازدید فرمانده انتظامی خراسان رضوی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی و برخی مسئولان استانی از نمایشگاه کشفیات اخیر پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پرونده‌های خوبی در حوزه جرائم دولتی در سال جاری کشف شده است.

وی افزود: اداره مبارزه با جرائم اقتصادی طی دو سالی که ایجاد شده توانسته است حدود 14 پرونده جرم که طرف مقابل آن کارمندان دولت بوده و به این اداره مربوط می‌شوند را با همکاری دستگاه‌های مرتبط کشف کند.

بیدمشکی ادامه داد: پرونده‌های کشف شده در حوزه ادارات دولتی در سال جاری شامل اختلاس، احتکار، استفاده از تسهیلات غیر مجاز بانکی، پولشویی، رشاء و ارتشاء، رباخواری، زمین خواری، اخلال در نظام تولید و تعدی مأمورین دولت نسبت به اموال و وجوهات دستی است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان بیان کرد: اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پس از کشف این پروند‌ه‌ها متهمان را به مراجع قانونی تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول