اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی منوجان خبر داد

راه‌اندازی نخستین بازارچه خیریه غذا در منوجان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی، نخستین بازارچه خیریه غذاهای بومی و محلی با کمک تعدادی از خیران در این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین بازارچه خیریه غذا در منوجان

مرتضی نمدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی، مشارکت مردم نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب‌تر و گسترده‌تر به مددجویان زیر پوشش بهزیستی دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان بیان کرد: افرادی که تمکن مالی دارند، می‌توانند با کمک‌های خود یاری‌گر خوبی برای بهزیستی باشند.

نمدادی تصریح کرد: به همین منظور و با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی، نخستین بازارچه خیریه غذاهای بومی و محلی با کمک تعدادی از خیران در این شهرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: تمام عواید این بازارچه که با استقبال مردم و مسئولان شهرستان همراه بود به نفع جامعه هدف بهزیستی شهرستان منوجان جمع‌آوری شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: ویژگی خاص این بازارچه وجود غذاهای خانگی است که همه آنها در منزل طبخ و هر شخص بر مبنای توانایی خود آن را ارائه می‌کند.

نمدادی با بیان اینکه در این بازارچه انواع غذاهای محلی و سنتی عرضه شد، گفت: از تمام خیران و کسانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود جامعه هدف بهزیستی را کمک کنند.

انتهای پیام/80006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول