اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مس کرمان:

کرمان برای موفقیت مس در گام آخر متحد شود

سرپرست مس کرمان گفت: همه استان باید برای موفقیت تیم مس در گام آخر متحد و یکپارچه در کنار هم قرار گیرند.

کرمان برای موفقیت مس در گام آخر متحد شود

رضا یوسف‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس دو تیم مس کرمان و تراکتورسازی در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور با تقدیر از بازیکنان تیم مس اظهار داشت: ‌بچه‌های تیم در جام حذفی با تعصب و غیرت خاصی برابر حریفان به میدان رفتند و در نهایت حاصل این تلاش و کوشش پیروزی بر استقلال تهران و حضور در یک پای فینال مسابقات بود.

وی با اشاره به حضور مس برای فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: این رخداد مهم برای نخستین‌بار صورت گرفته است و همه استان باید برای موفقیت تیم در گام آخر متحد و یکپارچه در کنار هم قرار گیرند تا علاوه بر برتری برابر تراکتورسازی تبریز، جام حذفی باشگاه‌های کشور را در کرمان بر روی دستان بازیکنان مس ببینیم.

یوسف‌آبادی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تمایل داشتند این دیدار در کرمان برگزار نشود‌، اما با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه این خواسته آقایان محقق نشد و این دیدار سرانجام در کرمان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: امیدوارم با توجه به اهمیت این دیدار و میزبانی کرمان، تماشاگران و هواداران ‌با نشان دادن فرهنگ اصیل کرمان حمایت یکپارچه خود را از مس در این دیدار به نمایش بگذارند.

یوسف‌آبادی افزود: شرایط برای حفظ جام در کرمان آماده است، بازیکنان ما تمرینات خوبی را در این مدت انجام داده‌اند و با توجه به مسابقات اخیر تیم از نظر روحی، روانی و تاکتیکی در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

وی گفت: ما می‌توانیم با برتری مقابل تراکتورسازی ‌هدیه ارزشمندی به هواداران خود بدهیم و به خیلی‌ها ثابت کنیم که جایگاه این تیم در لیگ برتر انتهای جدول نیست‌.

سرپرست تیم مس کرمان در مورد نحوه تقسیم‌بندی ورزشگاه و بلیت فروشی این بازی اظهار داشت:‌ تراکتور‌سازی یکی از باشگاه‌های بزرگ و قانونمند فوتبال ایران است، در ابتدا مسائل به نحوی منتقل شد که ما تصور کرده بودیم مسئولان این باشگاه به دنبال مسائلی دیگری در مورد بلیت‌فروشی مسابقه هستند.

یوسف‌آبادی بیان داشت: آنگونه که در آیین‌نامه جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور آمده است‌، در صورت قرعه‌کشی برای‌ برگزاری دیدار پایانی‌ تمام‌ بلیت‌های مسابقه باید به صورت تساوی مابین ‌هواداران دو تیم تقسیم و فروخته شود.

وی با اشاره به محرومیت علی ابراهیمی‌ و مصدومیت هادی تامینی در مورد شایعات پیرامون کنار گذاشته شدن شیث رضایی از تیم مس ‌گفت: شیث کماکان با مس تمرین می‌کند، اینکه وی در کنار تیم باشد و یا نه در حوزه اختیارات من نیست.

یوسف‌آبادی افزود: به شخصه به عنوان سرپرست تیم از این بازیکن‌ انتظاراتی داشتم که‌ طی دوران حضورش در کرمان نتوانست این انتظارات را برآورده کند.

وی تصریح کرد: این بازیکن در دوران مظلومی به تیم اضافه شد و سرمربی وقت تیم تجربه بالای این بازیکن در لیگ برتر را یکی از دلایل جذب این بازیکن عنوان کرده بود.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: از مسئولان استان تقاضا دارم تا با توجه به حساسیت این دیدار در کنار بازیکنان تیم حضور یابند و با روحیه دادن به نفرات تیم، شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم را متحول کنند.

یوسف‌آبادی ابراز داشت: فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور یک رویداد ملی است و همه مسئولان ارشد استان باید با توجه به اهمیت موضوع حمایت همه جانبه‌ای را از تیم داشته باشند.

وی ‌گفت: از هواداران و مردم فهیم کرمان تقاضا دارم با توجه به شرایط و حساسیت دیدار پایانی جام حذفی از همان ساعات نخستین بلیت‌فروشی در ورزشگاه حضور داشته باشند ‌تا با تسخیر سکوها‌ و صندلی‌های ورزشگاه حمایت پرشور و همه جانبه‌ای را از مس داشته باشیم.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول