اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

کاشانی‌ها در عرصه عمل «ولایت‌مداری» خود را نشان دادند

معاون استاندار اصفهان گفت: مردم کاشان در 22 بهمن بار دیگر به معنای واقعی و در عرصه عمل، ولایت‌مداری خود را نشان دادند.

کاشانی‌ها در عرصه عمل «ولایت‌مداری» خود را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور ستودنی و با عظمت در یوم‌الله 22 بهمن امسال جواب دندان‌شکنی برای تهدیدات اخیر آمریکا و صهیونیست‌ها بود. 

وی افزود: تجربه نشان داده است هر زمان تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شدت یافته است و مردم احساس خطر کرده‌اند، حضور ملت نیز در صحنه پررنگ‌تر و قوی‌تر بوده است و پاسخ مناسبی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و اسلام داده شده است.

فرماندار کاشان تصریح کرد: دشمن نیز متوجه شده است در برابر نظامی که از قدرت و پشتوانه مردمی برخوردار است کاری از پیش نخواهد برد و به ناچار از راه تهدید وارد میدان شده است تا بلکه بتواند به اهداف خود برسد.

جوادی خاطرنشان کرد: حضور همیشه در صحنه مردم نشانه ارادت و وفاداری به آرمان‌های امام خمینی(ره) و خواست همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین باعث یأس و نومیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.  

فرماندار کاشان با تقدیر ویژه از حضور حماسی مردم شهرستان کاشان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال اذعان داشت: حضور گسترده و با عظمت مردم شهرستان کاشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال موجب دلگرمی و پشتوانه‌ای برای خدمت و ادامه حرکت مستمر برای مسئولان منطقه است.

جوادی همچنین حضور و آمادگی مردم کاشان در برخورد با تهدیدات دشمن را ستودنی خواند و گفت: مردم کاشان در 22 بهمن بار دیگر به معنای واقعی و در عرصه عمل، ولایت‌مداری خود را نشان دادند به گونه‌ای که لنز دوربین‌ها از بیان عظمت حضور مردم کاشان در یوم‌الله 22 بهمن امسال عاجز ماندند.

این مسئول تأکید کرد: حضور مردم کاشان نسبت به سال‌های گذشته و با توجه به تغییرات و اصلاحاتی که در مراسم راهپیمایی‌های کاشان صورت گرفت چشمگیرتر بود.

وی، نقش رسانه‌های شهرستان کاشان در انعکاس حضور پرشور و شعور مردم ولایت‌مدار کاشان در یوم‌الله 22 بهمن امسال انکارناپذیر دانست و گفت: نقش رسانه‌های منطقه در ترغیب و تشویق شهروندان کاشانی برای حضور گسترده در این اجتماع عظیم غیر قابل انکار و سزاوار تقدیر است.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول