اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان خبر داد

کشف و ضبط مواد غذایی فاسد در همدان

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از کشف و ضبط مواد غذایی فاسد در همدان خبر داد.

کشف و ضبط مواد غذایی فاسد در همدان

حسین خالقی‌مجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طی بازدیدهای مکرر بازرسان بهداشت محیط از سطح شهر چهار تن خرمای فاسد و بدون مشخصات بهداشتی ضبط و معدوم شد.

وی اظهار داشت: 120 کارتن بستنی زمستانی و سه تن رشته آشی بدون مشخصات بهداشتی نیز از سطح شهر همدان جمع‌آوری شده است،

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان افزود: در همین راستا با فروشندگان دوره‌گرد عرضه مواد غذایی غیر مجاز که توسط وانت‌بار در اطراف مدارس اقدام به توزیع این مواد غذایی می‌کردند با همکاری اداره اجرائیات و کنترل سد معبر معاونت خدمات شهری شهرداری برخورد قانونی به عمل آمد.

وی با بیان اهمیت آزمایشات سلامتی راستای مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی گفت: کارت تندرستی صادر شده در این بهمن ماه به تعداد 8 هزار و 944 مورد بوده که نسبتاً به مدت مشابه در سال قبل 11 در صد افزایش صدور کارت داشته‌ایم.

خالقی‌مجد ادامه داد: در راستای اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، تعداد  11 مورد امکنه در نقاط مختلف شهر که اقدام به عرضه قلیان به مشتری می‌کردند بازدید و پلمپ شدند.

وی اظهار داشت: تعطیلی این اماکن در پی بازدیدهای مستمر و پیگیری‌های انجام شده اخیر و با همکاری عوامل نیروی انتظامی در اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بوده است  

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان افزود: در همین خصوص تعداد 10 مورد پرونده دیگر در دست بررسی و اقدام است.

انتهای پیام/89002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول