اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان:

عشایر با قلم بر دشمن غلبه کنند

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: امروز عشایر وظیفه دارند که با قلم بر دشمن غلبه کنند.

عشایر با قلم بر دشمن غلبه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید قنبری عصر امروز در گردهمایی عشایر خوزستان که در منطقه عملیاتی فکه برگزار شد، اظهار داشت: قبل از هرچیز دهه فجر را به شما عشایر ولایتمدار خوزستان، از معلمان فداکار گرفته تا دانش‌آموزان مستعد و باهوش آن و همچنین خانواده‌هایی که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند، تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: از تمام کسانی که در این گردهمایی عشایر حضور دارند و توجهشان به مناطق کمتر توسعه یافته است، تشکر می‌کنم.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اضافه کرد: اینجا فکه است، اینجا مکه است، اینجا خانه خداست، اینجا‌‌ همان جایی است که مجاهدان خدا با بدن خونین به سمت خدا پرواز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما، دفاع از دستاوردهای دفاع مقدس است، عنوان کرد: خواندن دست نوشته‌های شهدا به ما درس بزرگی می‌دهد چقدر زیبا بود که اگر یک واحد درسی را هم برای این امر ما اختصاص می‌دادند.

قنبری با بیان اینکه در روزهای آینده تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش همدان از این منطقه عملیاتی بازدید می‌کنند، ابراز داشت: مدارس عشایری در قبل از انقلاب کمتر از 10 مدرسه در استان بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی تعداد آن‌ها به 550 مدرسه در استان افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان عشایر ما توسط یک هزار و 200 معلم که نام آن‌ها را فداکاران زاگرس گذاشته‌ایم در حال آموزش هستند.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با بیان اینکه دشمنان با ترفندهای مختلف قصد ضربه به انقلاب را دارند، اذعان داشت: امروز وظیفه عشایر این است که با قلم بر دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام/72011/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول