اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی مازندرانی تیم تنیس مالزی:

امکانات خوبی در ورزش تنیس مازندران داریم

مربی مازندرانی تیم تنیس مالزی گفت: امکانات خوبی در ورزش تنیس به ویژه در مرکز استان مازندران داریم.

امکانات خوبی در ورزش تنیس مازندران داریم

کوروش شهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: مازندران در  بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی سرشار از استعدادهای نخبه ورزشی بوده و رشته تنیس نمونه بارز این ورزش است.

وی با اشاره به حضور فعالیت حدود 300 ورزشکار در این رشته تصریح کرد: نگاه مسئولان کشوری و استانی باید به این رشته و ورزشکاران تنیس عوض شود.

مربی مازندرانی در تیم تنیس مالزی ابراز داشت: اصول یادگیری یک ورزشکار تنیس، شناخت حرکت، تکرار حرکت و  حرکت خود به خودی برای یک تنیسور است.

شهیری با اشاره به فعالیت رشته تنیس در شهرهای استان اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت این رشته ورزشی و علاقه‌مندی ورزشکاران در شهرهای ساری، بابل و آمل نسبت به دیگر شهرها بیشتر است.

وی گفت: مازندران بهترین زمین‌های تنیس را در سطح کشور دارد که ورزشکاران و علاقه‌مندان به این ورزش برای پیشرفت باید حمایت بیشتری شوند.

مربی مازندرانی در تیم تنیس مالزی با اشاره به حمایت مسئولان ورزش مالزی به این ورزش افزود: یک ورزشکار زمانی می‌تواند به اوج قهرمانی و حرفه‌ای برسد که خانواده‌اش پیگیر فعالیت ورزشی از مربی مربوطه باشند.

شهیری در ادامه اذعان داشت: زمانی که یک ورزشکار به این رشته ورزشی روی می‌آورد مربی باید بداند که این تنیسور برای قهرمانی آمده و یا این ورزش را برای تفریح و اوقات فراغتش انتخاب کرد.

وی با اشاره به امکانات خوب زمین تنیس مجموعه ورزشی داراب ساری تصریح کرد: ورزشکار زمانی به درجه عالی می‌رسد که یک مربی به تعهدات خودش در قبال یک ورزشکار از هر نظر پایبند باشد.

شهیری در پایان با اشاره با عقد قرارداد با هیئت تنیس مازندران برای رشد و توسعه این رشته ورزشی افزود: قابلیت ورزشکاران مازندرانی خوب است و در مدت شش ماه ورزشکاری در حد حرفه‌ای و قهرمانی کشور رو می‌کنم.

به گزارش فارس، کوروش شهیری مربی و تنیسور اهل ساری بوده که در مدت پنج سال به عنوان مربی تنیس در شهر کوالامپور مالزی فعالیت دارد.

انتهای پیام/86005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول