اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در رودهن:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی باشکوه با انقلاب داشتند

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در رودهن گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی، امسال در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی باشکوه با انقلاب داشتند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی باشکوه با انقلاب داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی عصر امروز در جمع شماری از مسئولان رودهن در رابطه با برنامه‏‌های اجرا شده در دهه فجر در رودهن و اقدامات بخشداری رودهن در این روزها اظهار داشت: در خصوص سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جلسات هماهنگی متعددی با مسئولان رودهن برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

وی تصریح کرد: برنامه‏‌های خوبی در رودهن برنامه‌‏ریزی و اجرا شد و سعی ما بر این بود که در تمام روستاها در دهه مبارک فجر، جشن‏‌های باشکوهی را با حضور آحاد مردم برگزار کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در رودهن افزود: همچنین در دو شهر رودهن و آبعلی به صورت متمرکز جشن‏‌هایی را برگزار کردیم و شاهد یکی از این جشن‏‌های خوب و باشکوه در رودهن بودیم.

طاهرخانی ادامه داد: در خصوص راهپیمایی 22 بهمن، جلسات هماهنگی و تمهیدات لازم از مدت‏ها پیش اندیشیده شده بود و خوشبختانه در روز 22 بهمن شاهد حضور باشکوه، پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی بودیم.

وی تصریح کرد: مردم یک بار دیگر با آرمان‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدای انقلاب و نظام تجدید میثاق کردند و به نوعی تجدید بیعتی باشکوه با انقلاب داشتند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در رودهن افزود: مردم عهد خود را با مقام معظم رهبری مستحکم‌‏تر کردند و به دنیا و جهانیان اعلام کردند که ما هم‏چنان پشت سر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان هستیم.

طاهرخانی ادامه داد: مردم تاکید کردند که کافی است معظم‏له فرمان بدهند تا سربازان گمنام آقا در صحنه حضور پیدا کنند.

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که در طول بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‏‌های چشم‏‌گیری را با توجه به تحریم‏‌هایی که در سطح کشور شاهد بودیم، به دست آوردیم.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در رودهن افزود: در حال حاضر، جوانان غیور ایرانی در همه زمینه‏‌ها از جمله علمی، نظامی، هوافضا و ... به رشد رسیده‌‏اند و امروز جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

طاهرخانی ادامه داد: امروز دیگر سال 1358 نیست که ما به نوعی در بحث تسلیحات نظامی دچار فقر باشم و سلاح ابتدایی در اختیار نیروهای نظامی ما باشد، در حال حاضر ما موشک‌‏های بالستیک داریم.

وی اضافه کرد: موشک «شهاب» که بیش از 2 هزار و 500 تا 3 هزار کیلومتر برد آن است و به نوعی قلب دشمنان نظام را می‌‏توانیم با آن هدف قرار دهیم، حاصل تلاش‏‌های جوانانمان است.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول