اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین عنوان کرد

اجرای موفقیت‌آمیز سیستم جامع مالی و بهای تمام شده آب در قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: سیستم جامع مالی، اداری و قیمت تمام شده آب در شرکت آب منطقه‌ای قزوین با موفقیت انجام شد.

اجرای موفقیت‌آمیز سیستم جامع مالی و بهای تمام شده آب در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید قزوینی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر کل دفتر مجامع، بودجه و مدیریت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل، معاونان، مدیران حوزه ستادی و شهرستانی شرکت آب منطقه‌ای قزوین ضمن بیان اهمیت اجرای برنامه جامع استقرار سیستم مالی بهای تمام شده آب اظهار داشت: این سامانه به منظور مدیریت و استفاده بهتر از دانش سازمانی به صورت پایه‌ای در این شرکت برقرار شده است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر دریافت گزارش‌های مالی، تفکیک هزینه‌های اداری و مالی و همچنین ارزیابی عملکرد حسابداری و غیره، سامانه‌های حقوق و مزایا، تدارکات، خزانه‌داری، دارایی ثابت و مدیریت منابع انسانی از این سیستم در حال بهره‌برداری است.

در ادامه این نشست پس از ارائه گزارش‌ها از طرف مدیر مالی و پشتیبانی و سایر کارشناسان این واحد اسماعیل مقصودی مدیرکل دفتر امور مجامع، بودجه و مدیریت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح تدوین استقرار کدینگ متحدالشکل مالی، تدوین و استقرار سیستم حسابداری بهای تمام شده و تدوین رویه و روال‌های مالی در راستای تهیه صورت‌های مالی تلفیقی و استقرار نرم‌افزارهای یکپارچه همکاران سیستم در سامانه جامع حسابداری است.

وی افزود: محاسبه قیمت تمام شده بودجه‌ای و عملکردی، ارائه بهای تمام شده در مراحل مختلف، فرهنگ‌سازی و ایجاد وحدت رویه با زبان مشترک در سطح شرکت‌های زیرمجموعه مدیریت منابع آب، ابزار مهم حسابداری مدیریت، ابزاری در اختیار قیمت‌گذاری محصولات و خدمات و تصمیمات مدیریتی و ایجاد یکپارچگی عملکردهای مالی در سطح شرکت‌ها و همچنین تحت پوشش قرار دادن نیازهای صنعت آب از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح است.

در خاتمه این نشست مدیرکل دفتر امور مجامع، بودجه و نظارت مالی به نمایندگی از طرف مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از خدمات دست‌اندرکاران این طرح به منظور اجرای موفقیت‌آمیز طرح ملی استقرار نظام جامع مالی و اداری به خصوص سیستم حسابداری بهای تمام شده در شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اهدای لوح قدردانی کرد.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول