اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

گشایش هفتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ولایت هرات+تصاویر

با مشارکت تجار ایران و افغانستان و به منظور تقویت و توسعه بازار تجارت 2 کشور، هفتمین نمایشگاه اختصاصی ایران به مدت 3 روز در شهر هرات گشایش یافت.

گشایش هفتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ولایت هرات+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در هرات، هفتمین نمایشگاه اختصاصی ایران با حضور شماری از تجار ایران و افغان بمنظور تقویت و توسعه بازار تجارت در شهر هرات برگزار شد.

در این نمایشگاه 100 غرفه، تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند که 85 درصد آن به تولیدات ایران اختصاص داده شده است.

«سید علیرضا صدرزاده» مدیر پروژه‌های نمایشگاهی ایران گفت: هفتمین نمایشگاه ایران در هرات افغانستان از تاریخ 23 بهمن ماه آغاز شده و بمدت 3 روز  ادامه خواهد یافت.

وی افزود که ماشین‌آلات و تجهیزات، خدمات کشاورزی، تجهیزات مخابراتی، برق، دارویی، بهداشتی، تجهیزات امنیتی و حفاظتی، لوازم اداری، لوازم  معادن و مخازن نفت و گاز و خدمات مهندسی مربوط به اکتشافات، طرح های آبیاری مربوط به شرکت های ایرانی در غرفه‌های جداگانه‌ای به نمایش گذاشته شده است.

«سعد خطیبی» رئیس اتاق تجارت و صنایع هرات نیز اظهار داشت که برگزاری نمایشگاه تولیدات ایران را به فال نیک می‌گیرم و برخلاف باور شماری از تجاری که برگزاری چنین نمایشگاه‌ عرضه تولیدات را باعث کاهش تولیدات داخلی می‌دانند؛ معتقدم که این نمایشگاه‌ها برای تاجران جنبه تشویقی را دارد و ارزیابی و تقویت اقتصاد افغانستان موثر است.

در 13 سال اخیر هفت نمایشگاه با حمایت رسمی سازمان توسعه و تجارت ایران، اتاق مشترک بازگانی ایران و افغانستان، برگزار شده که همواره  استقبال شهروندان وسرمایه گذاران بسیاری را بدنبال داشته است.

در ادامه تصاویری از این نمایشگاه را ببینید:

 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول