اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل سازمان نظام پزشکی:

تخلفات و خطاهای پزشکی در قزوین قابل توجه است

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور تخلفات و خطاهای پزشکی را در استان قزوین قابل توجه دانست.

تخلفات و خطاهای پزشکی در قزوین قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا زالی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید نظام پزشکی استان قزوین که در سالن اجتماعات همین سازمان در شهرک مینودر برگزار شد، با بیان اینکه مشکل موجود در تعاملات مردم و جامعه پزشکی دریافت‌های غیر متعارف است، اظهار کرد: در استان قزوین این مشکل در کمترین میزان ممکن وجود دارد و قلت تخلفات و خطاهای پزشکی نیز در این استان مورد توجه است.

وی با بیان اینکه در عرصه مدیریت کلان سلامت این استان در نوع واگذاری خدمات به بخش خصوصی پیش قراول بوده افزود: قزوین همچنین در تحقق یکی از اسناد مدیریتی نوین با عنوان مدیریت نوین سلامت پیشتاز است و این امر می‌تواند از قزوین به دیگر استان‌ها و مناطق کشور تسری یابد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به تعامل مثبت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان در استان قزوین ادامه داد: مفاهمه، تعامل، همسویی و هم افزایی موجود در استان قزوین فرصتی بی بدیل است و نحوه دستیابی به چنین فرصتی می‌تواند راهبردی برای دیگر استان‌های کشور برای رسیدن به موفقیت در این عرصه باشد.

زالی یادآور شد: همواره از جامعه پزشکی با حکمت مداری آن یاد می‌شود و از دوران گذشته آنچه حکیم و پزشک را در جامعه مورد اعتماد می کرد حکمت مداری بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با تاکید بر لزوم ترویج اخلاق پزشکی، مسئولیت پذیری اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای موفقیت آمیز تر شدن فعالیت‌های جامعه پزشکی، تصریح کرد: در سالهای اخیر کمترین تنش میان سازمان نظام پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین وجود داشته و نظام پزشکی قزوین از نظام‌های مترقی و پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

در این مراسم که آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مرتضی روزبه استاندار و ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی وی، علی اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین و جمعی از مسئولان و اعضای جامعه پزشکی استان نیز در آن حضور داشتند، ساختمان جدید نظام پزشکی در 665 متر مربع، با 5.5 میلیارد ریال اعتبار و مشارکت جامعه پزشکی استان قزوین به بهره برداری رسید.

همچنین دست اندرکاران احداث این ساختمان در همین مراسم با دریافت لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/77011/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول